Gå til innhold

Kaster opp av å tørke andre barn i rumpa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg brekker meg og kaster opp av å tørke andre barn i rumpa. Ingen problemer med å tørke egne barn. Normalt?

Anonymous poster hash: 98e5f...991

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt, det er jo ikke din egen unge og derfor er bæsjen ekkel.

Når jeg henter i bhg og kjenner "fremmed barns bæsj"-eimen så kommer lunsjen litt opp i halsen hos meg og.

Anonymous poster hash: 8c34a...e0d

Skrevet

Nei det er ikke normalt ta deg sammen. Hva gjør du hvis barnet ditt har b3søk og trenger hjelp?? Ungen din får vel neppe ha besøk før de har mestret dobesøk I flere år

For meg høres det barnslig ut. Er snakk om å være litt voksen

Anonymous poster hash: 0e0e4...5a0

Skrevet

Andres bæsj er ekkelt, men å kaste opp av det?😝

For meg er oppkast verre. Må jeg tørke barnas oppkast, kaster jeg opp selv😳 Tør ikke tenke på å måtte tørke opp etter andre barns oppkast😰

Skrevet

Du virker svak. Svake mennesker takler ikke alt her i livet.

Anonymous poster hash: 88517...43b

Skrevet

Hærlighet for noen svar..

Det er vel ikke som om HI kaster opp med vilje!

Kjenner til en far som ikke klarer å skifte bleie på sin egen unge. Brekker seg og kaster opp.. Komisk er det men vil ikke si han er svak eller barnslig.. Folk er skapt forskjellig..

Skrevet

Javel, så kaster du opp. Du får vel gjøre det likevel om det er et barn som trenger hjelp. Vi er jammen blitt en nasjon med puslinger.

Anonymous poster hash: dd5bf...b39

Skrevet

Jeg føler meg ikke som et svakt menneske. Heller ikke slem. Barnas venner får selvsagt bæsje når de er hos oss. Jeg tørker og vasker de. Når de går ut av badet skrur jeg vannet på fullt, og brekker meg eller kaster opp. Plagsomt ja.

Hi

Anonymous poster hash: 98e5f...991

Skrevet

Hærlighet for noen svar..

Det er vel ikke som om HI kaster opp med vilje!

Kjenner til en far som ikke klarer å skifte bleie på sin egen unge. Brekker seg og kaster opp.. Komisk er det men vil ikke si han er svak eller barnslig.. Folk er skapt forskjellig..

Jo, da er han svak og barnslig. Skal mor ta absolutt alle skift?

Anonymous poster hash: 5fadf...687

Skrevet

Jeg brekker meg av egne barn også. Brekker meg på offentlige toalett. Sånn er jeg skrudd sammen. Er langt ifra svak 😂 ingen ser det på meg heller.

Anonymous poster hash: 83a78...0e1

Skrevet

Jeg synes heller ikke det er gøy. Blirutrolig kvalm. Men spyr ikke, og tar meg sammen den lille tidendet tar, og tenker ikke mer på det etterpå. Det er bare sånn som hører med vennebesøk fra de er relativt små.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...