Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #1 Skrevet 23. august 2015 Sønnen min på 2,5 år løp rundt naken i barnehagen da jeg skulle hente ham. Synes du det er ok? Jeg kjente at jeg ikke synes det er ok. "Nakenhet er naturlig", men det skjedde fordi de ansatte ikke orker å kle på. Har også opplevd at de har dratt av unger tøy foran andre barns foreldre midt i garderoben der de har stått uten en tråd og sett litt utilpasse ut og forvirret ut. Jeg er kanskje litt paranoid, men det bor endel raringer her. Anonymous poster hash: 092a8...b43
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #2 Skrevet 23. august 2015 Vanskelig... Jeg tenker at i den alderen er det ikke så farlig. Men du er moren og hvis du ikke synes det er greit, så er det ikke det. Anonymous poster hash: 6e98f...854
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #3 Skrevet 23. august 2015 Sønnen min på 2,5 år løp rundt naken i barnehagen da jeg skulle hente ham. Synes du det er ok? Jeg kjente at jeg ikke synes det er ok. "Nakenhet er naturlig", men det skjedde fordi de ansatte ikke orker å kle på. Har også opplevd at de har dratt av unger tøy foran andre barns foreldre midt i garderoben der de har stått uten en tråd og sett litt utilpasse ut og forvirret ut. Jeg er kanskje litt paranoid, men det bor endel raringer her. Anonymous poster hash: 092a8...b43 Om barna får løpe naken skal være opp til foreldre, ikke ansatte. Ikke greit. Anonymous poster hash: 8d202...3d0
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #4 Skrevet 23. august 2015 Hadde ikke reagert om min 2,5 åring hadde vert naken. Om det plager deg sier du ifra, ikke irriter deg å skriv innlegg om det her. Anonymous poster hash: 72f89...550
TinaK 1990 Skrevet 23. august 2015 #5 Skrevet 23. august 2015 Tenker du legger mye mer I det enn hva det er...
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #6 Skrevet 23. august 2015 Hadde ikke reagert om min 2,5 åring hadde vert naken. Om det plager deg sier du ifra, ikke irriter deg å skriv innlegg om det her. Anonymous poster hash: 72f89...550 Det er vel det denne siden er til... Anonymous poster hash: 89b12...718
klg,2 boys now:) Skrevet 23. august 2015 #7 Skrevet 23. august 2015 Tenker at det bør avklares med foreldre først.og spørs hvor mye innsyn Bhg har f.eks
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #8 Skrevet 23. august 2015 Hadde ikke reagert om min 2,5 åring hadde vert naken. Om det plager deg sier du ifra, ikke irriter deg å skriv innlegg om det her. Anonymous poster hash: 72f89...550 Det er vel det denne siden er til... Anonymous poster hash: 89b12...718 Jeg hadde iallfall gitt beskjed når jeg hentet barnet mitt Anonymous poster hash: 72f89...550
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #9 Skrevet 23. august 2015 Bare si i fra til de at du ikke ønsker han er naken, legg en liten badeshorts i hylla hans, og vips så er problemet løst 😊 Anonymous poster hash: 83859...6d2
th123 Skrevet 23. august 2015 #10 Skrevet 23. august 2015 Må faktisk si at jeg syns lite om at de løper rundt naken, når de er liten (under 3 år) og de er inne så er det greit. min sønn elsker å løpe naken så han kunne funnet på å løpt når de ansatte skulle byttet på han! Men en ting jeg reagerte kraftig på er her for 1 uke siden. Jeg og sambo skulle hente min stedatter i bhg ( annen enn vår sønn sin.. ) der løp de elste, både jenter og gutter naken ute! De badet og koste seg.. og det var nok bare snilt tenkt av de ansatt pga varmen! Men tenk på alle som kan stå rundt bhg å se på disse barna!! Heldigvis løp ikke min stedatter rundt naken. Men da fikk jeg sjokk!!
Salomine Skrevet 23. august 2015 #11 Skrevet 23. august 2015 Hadde ikke kommet på at det var noe galt i det hvis det var på en varm dag. Hadde tenkt det var for at ungen skulle få luft og bevegelsesfrihet i finværet. Men mulig jeg vil se annerledes på det når jeg har lest det som står her. Vesla mi går naken rundt i hagen her hjemme hvis det er fint vær, og det har jeg tenkt at hun skal få lov til en stund til.
th123 Skrevet 23. august 2015 #12 Skrevet 23. august 2015 Gutten min går og rundt naken hjemme! Men ute skal han få fa på en boxer! Og selvfølgelig skal ungene få lufte seg oc bade på varme dager i bhg! Men syns en truse/boxer skal være på! Syns det skal være slik men de som !tenner! På små barn oppsøker gjerne bhg oc det er det jeg syns er skummelt! Kanskje veldig hysterisk av meg men men!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #13 Skrevet 23. august 2015 Må faktisk si at jeg syns lite om at de løper rundt naken, når de er liten (under 3 år) og de er inne så er det greit. min sønn elsker å løpe naken så han kunne funnet på å løpt når de ansatte skulle byttet på han! Men en ting jeg reagerte kraftig på er her for 1 uke siden. Jeg og sambo skulle hente min stedatter i bhg ( annen enn vår sønn sin.. ) der løp de elste, både jenter og gutter naken ute! De badet og koste seg.. og det var nok bare snilt tenkt av de ansatt pga varmen! Men tenk på alle som kan stå rundt bhg å se på disse barna!! Heldigvis løp ikke min stedatter rundt naken. Men da fikk jeg sjokk!! Helt seriøst. ..."alle de som kan stå å se på. .." Paranoid much? Anonymous poster hash: 59713...0ff
Gjest Darwinia:-) Skrevet 23. august 2015 #14 Skrevet 23. august 2015 (endret) Herregud, folk flest er faktisk ikke pedofile. Når frykten for pedofile er blitt så stor at små barn ikke kan gå naken en varm sommerdag, da synes jeg at det har gått for langt. Ja, vi skal selvfølgelig passe på barna våre, men det er viktig å ikke la frykten ta fullstendig overhånd. Endret 23. august 2015 av Darwinia:-)
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #15 Skrevet 23. august 2015 Herregud, folk flest er faktisk ikke pedofile. Når frykten for pedofile er blitt så stor at små barn ikke kan gå naken en varm sommerdag, da synes jeg at det har gått for langt. Ja, vi skal selvfølgelig passe på barna våre, men det er viktig å ikke la frykten ta fullstendig overhånd. Jeg tenker at prinsipielt sett kan små barn være påkledde i barnehagen. Alle de andre barna var det. Anonymous poster hash: 092a8...b43
me_87 Skrevet 23. august 2015 #16 Skrevet 23. august 2015 Jeg hadde ikke likt det. Har alltid klær på småen når han bader offentlig,så hadde ikke likt om barnehagen bare gjør noe sånt.
Preggie Skrevet 23. august 2015 #17 Skrevet 23. august 2015 Jeg hadde ikke synes det var greit! En ting er hva vi velger å gjøre hjemme og når vi som foreldre passer på, men i barnehagen skal de ha på klær. Jeg hadde tatt det opp med ped leder.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #18 Skrevet 23. august 2015 Dere hadde vært overrasket om dere hadde visst hvor ofte biler kjører saaaaaaaaakte forbi barnehagen her og titter, parker litt på plassen utenfor og fikler med telefon, og "hyggelige" gamle gubber som roper barna til gjerdet for å ta bilde av dem.... Minst observert et par ganger i året, vi noterer selvsagt nummer på biler, jager dem vekk, og ringer politi om de ikke har noen fornuftig grunn til å være utenfor barnehagen... Men mye raringer det er det... Anonymous poster hash: 83859...6d2
th123 Skrevet 23. august 2015 #19 Skrevet 23. august 2015 Må faktisk si at jeg syns lite om at de løper rundt naken, når de er liten (under 3 år) og de er inne så er det greit. min sønn elsker å løpe naken så han kunne funnet på å løpt når de ansatte skulle byttet på han! Men en ting jeg reagerte kraftig på er her for 1 uke siden. Jeg og sambo skulle hente min stedatter i bhg ( annen enn vår sønn sin.. ) der løp de elste, både jenter og gutter naken ute! De badet og koste seg.. og det var nok bare snilt tenkt av de ansatt pga varmen! Men tenk på alle som kan stå rundt bhg å se på disse barna!! Heldigvis løp ikke min stedatter rundt naken. Men da fikk jeg sjokk!!Helt seriøst. ..."alle de som kan stå å se på. .." Paranoid much? Anonymous poster hash: 59713...0ff Ja kanskje det! Tror desverre det er mer pedofile enn vi vet om! Ser heller ikke noe galt med at barn har på seg en truse/boxer heller!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #20 Skrevet 23. august 2015 Må faktisk si at jeg syns lite om at de løper rundt naken, når de er liten (under 3 år) og de er inne så er det greit. min sønn elsker å løpe naken så han kunne funnet på å løpt når de ansatte skulle byttet på han! Men en ting jeg reagerte kraftig på er her for 1 uke siden. Jeg og sambo skulle hente min stedatter i bhg ( annen enn vår sønn sin.. ) der løp de elste, både jenter og gutter naken ute! De badet og koste seg.. og det var nok bare snilt tenkt av de ansatt pga varmen! Men tenk på alle som kan stå rundt bhg å se på disse barna!! Heldigvis løp ikke min stedatter rundt naken. Men da fikk jeg sjokk!!Helt seriøst. ..."alle de som kan stå å se på. .." Paranoid much? Anonymous poster hash: 59713...0ff Ja kanskje det! Tror desverre det er mer pedofile enn vi vet om! Ser heller ikke noe galt med at barn har på seg en truse/boxer heller! Du aller fleste passer godt på barna sine, naken på stranda eller ei. Men å være så paranoid som deg må rett og slett være fryktelig slitsomt. Du vet vel at en pedofil tenner på barnet, naken eller ei. Og et barn I en liten bikini I eller lignende kan være om ikke mer "pirrende" enn uten. Burde kanskje ikke nevnt det. Men å tro at en liten badeshorts hindrer pedofil å stirre på et barn er du rimelig naiv. Men på generell basis....få hjelp! Anonymous poster hash: 59713...0ff
th123 Skrevet 23. august 2015 #21 Skrevet 23. august 2015 Må faktisk si at jeg syns lite om at de løper rundt naken, når de er liten (under 3 år) og de er inne så er det greit. min sønn elsker å løpe naken så han kunne funnet på å løpt når de ansatte skulle byttet på han! Men en ting jeg reagerte kraftig på er her for 1 uke siden. Jeg og sambo skulle hente min stedatter i bhg ( annen enn vår sønn sin.. ) der løp de elste, både jenter og gutter naken ute! De badet og koste seg.. og det var nok bare snilt tenkt av de ansatt pga varmen! Men tenk på alle som kan stå rundt bhg å se på disse barna!! Heldigvis løp ikke min stedatter rundt naken. Men da fikk jeg sjokk!!Helt seriøst. ..."alle de som kan stå å se på. .." Paranoid much? Anonymous poster hash: 59713...0ff Ja kanskje det! Tror desverre det er mer pedofile enn vi vet om! Ser heller ikke noe galt med at barn har på seg en truse/boxer heller! Du aller fleste passer godt på barna sine, naken på stranda eller ei. Men å være så paranoid som deg må rett og slett være fryktelig slitsomt. Du vet vel at en pedofil tenner på barnet, naken eller ei. Og et barn I en liten bikini I eller lignende kan være om ikke mer "pirrende" enn uten. Burde kanskje ikke nevnt det. Men å tro at en liten badeshorts hindrer pedofil å stirre på et barn er du rimelig naiv. Men på generell basis....få hjelp! Anonymous poster hash: 59713...0ff Ja en bhg full av nakne barn er jo himmelen for de! Og det er klart at en pedofil kan få ekle tanker uansett om de har badetøy på eller ei! Men jeg syns det er bedre på en badebukse på enn å være helt naken! Det er min mening! Og si jeg trenger å søke hjelp fordi jeg syns det er bedre at en bhg med opptil 100 barn tar på de en underbukse enn å la de løpe naken ute er å ta litt hardt i! Spør du meg
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #22 Skrevet 23. august 2015 Må faktisk si at jeg syns lite om at de løper rundt naken, når de er liten (under 3 år) og de er inne så er det greit. min sønn elsker å løpe naken så han kunne funnet på å løpt når de ansatte skulle byttet på han! Men en ting jeg reagerte kraftig på er her for 1 uke siden. Jeg og sambo skulle hente min stedatter i bhg ( annen enn vår sønn sin.. ) der løp de elste, både jenter og gutter naken ute! De badet og koste seg.. og det var nok bare snilt tenkt av de ansatt pga varmen! Men tenk på alle som kan stå rundt bhg å se på disse barna!! Heldigvis løp ikke min stedatter rundt naken. Men da fikk jeg sjokk!!Helt seriøst. ..."alle de som kan stå å se på. .." Paranoid much? Anonymous poster hash: 59713...0ff Ja kanskje det! Tror desverre det er mer pedofile enn vi vet om! Ser heller ikke noe galt med at barn har på seg en truse/boxer heller! Du aller fleste passer godt på barna sine, naken på stranda eller ei. Men å være så paranoid som deg må rett og slett være fryktelig slitsomt. Du vet vel at en pedofil tenner på barnet, naken eller ei. Og et barn I en liten bikini I eller lignende kan være om ikke mer "pirrende" enn uten. Burde kanskje ikke nevnt det. Men å tro at en liten badeshorts hindrer pedofil å stirre på et barn er du rimelig naiv. Men på generell basis....få hjelp! Anonymous poster hash: 59713...0ff Ja en bhg full av nakne barn er jo himmelen for de! Og det er klart at en pedofil kan få ekle tanker uansett om de har badetøy på eller ei! Men jeg syns det er bedre på en badebukse på enn å være helt naken! Det er min mening! Og si jeg trenger å søke hjelp fordi jeg syns det er bedre at en bhg med opptil 100 barn tar på de en underbukse enn å la de løpe naken ute er å ta litt hardt i! Spør du meg En barnehage full av nakne barn? Hvor sannsynlig er det og tror du alle voksne sirkulerer rundt denne er pedofile. Anonymous poster hash: 59713...0ff
Gjest Antarctica Skrevet 23. august 2015 #23 Skrevet 23. august 2015 Naken i barnehage: ikke passende Naken på stranda, elvebredden, landlig picnic i det grønne: ok
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #24 Skrevet 23. august 2015 Hos oss får ingen barn gå nakne. De skal ha en liten truse eller bleie på. Man skifter heller ikke på barna foran andre foreldre, da det ofte også er ubehagelig for barna. Si i fra du. Hilsen en annen ped.leder Anonymous poster hash: 9e0a8...c3e
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #25 Skrevet 23. august 2015 Sønnen min på 2,5 år løp rundt naken i barnehagen da jeg skulle hente ham. Synes du det er ok? Jeg kjente at jeg ikke synes det er ok. "Nakenhet er naturlig", men det skjedde fordi de ansatte ikke orker å kle på. Har også opplevd at de har dratt av unger tøy foran andre barns foreldre midt i garderoben der de har stått uten en tråd og sett litt utilpasse ut og forvirret ut. Jeg er kanskje litt paranoid, men det bor endel raringer her. Anonymous poster hash: 092a8...b43 Jeg hadde ikke likt det. Det har aldri vært et problem i bhg vår. Når man er sammen med andre har man klær på. Barnehager som skifter på ungene i gangen er ofte de som er stressa. Ugreit på alle måter synes jeg. Anonymous poster hash: 4dfbf...0a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå