Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #1 Skrevet 23. august 2015 Det står bare"ha alt i en meltet og smurt springform", det står ingenting om heving? Eller er det åpenlyst selv om det ikke står?! Nei jeg baker aldri så derfor jeg er helt blåst! 😊 Anonymous poster hash: 12db8...b4f
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #3 Skrevet 23. august 2015 Det står bare"ha alt i en meltet og smurt springform", det står ingenting om heving? Eller er det åpenlyst selv om det ikke står?! Nei jeg baker aldri så derfor jeg er helt blåst! 😊 Anonymous poster hash: 12db8...b4f Hehehe 😝 Nei .det er røre..ikke deig...ikke gjær i Anonymous poster hash: af594...769
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #4 Skrevet 23. august 2015 Nei, den skal ikke heve. Det er bare gjærbakst som skal heve. Anonymous poster hash: 9bef1...88e
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #5 Skrevet 23. august 2015 Hehehe å ja 😂😂😂. Takk. Stekes den midt i ovnen? 😊😊 Hi Anonymous poster hash: 12db8...b4f
Rubella Skrevet 23. august 2015 #6 Skrevet 23. august 2015 Hehehe å ja . Takk. Stekes den midt i ovnen? HiAnonymous poster hash: 12db8...b4f Ja. Når det ikke står noe annet, pleier det å være midt i ovnen. (Som en huskeregel skal tunge ting som f.eks brød stekes nede og lette ting oppe.)
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #7 Skrevet 23. august 2015 Unnskyld at jeg ler. Men nei, den skal ikke heve da den forhåpentligvis ikke inneholder gjær...? Dette lærer man jo på barneskolen. Anonymous poster hash: 233e7...65b
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #8 Skrevet 23. august 2015 Hehehe å ja . Takk. Stekes den midt i ovnen? HiAnonymous poster hash: 12db8...b4f Ja. Når det ikke står noe annet, pleier det å være midt i ovnen. (Som en huskeregel skal tunge ting som f.eks brød stekes nede og lette ting oppe.) Aha. Takk det var en fin regel 😊😊 Anonymous poster hash: 12db8...b4f
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #9 Skrevet 23. august 2015 Unnskyld at jeg ler. Men nei, den skal ikke heve da den forhåpentligvis ikke inneholder gjær...? Dette lærer man jo på barneskolen. Anonymous poster hash: 233e7...65b Hehe full forståelse at du ler 😉. Nå begynner det å bli såpass mange år siden barneskolen å jeg har aldri bakt. Ingen interesse og heller ikke behov. Men nå har jeg fått ett barn da så nå er det på tide å øve seg. En gang må være den første sant😜 Hi Anonymous poster hash: 12db8...b4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå