Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #26 Skrevet 23. august 2015 Er dere voksne i det hele tatt ? Ser dere ikke at dette er en spesiell blogg av forskjellige grunner ? Fantastisk at hun blogger,tøft gjort i en verden som denne med så mye mobbing. Se bare her inne! Anonymous poster hash: 77e9b...954
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #27 Skrevet 23. august 2015 Huff. Puteblogg. 🙈 Anonymous poster hash: 8910b...7aa
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #29 Skrevet 23. august 2015 Synes det er en del slemme kommentarer her inne. Er det virkelig sånn at dere har for vane å være slemme mot de svake i samfunnet? Synes hun er tøff jeg, og hun ønsker jo bare å være som alle andre. Ha en blogg som andre jenter på sin alder, sminke videoer. Håper hun ikke får slamme kommentarer i bloggen sin, men bare positive. Anonymous poster hash: 466cc...a4d
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #30 Skrevet 23. august 2015 Stygge kommentarer uten å ha lest bloggen skikkelig ser jeg. Spesiell, og ja skjønn blogger! Les mer før dere kommenterer negativt her. Anonymous poster hash: 6a823...b9a
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #31 Skrevet 23. august 2015 For noen grusomme mennesker dere er som sitter bak en skjerm og lirer dritt ut av dere uten å se hva dere egentlig leser! Jeg gir meg ende over, det er tydeligvis bare perfekte rosabloggere som er tillatt til å lage en blogg! Og om en mot formodning har et annen mal eller utgangspunkt så sitter dere der og dømmer nord og ned!! Jeg skjemmes over dere, og håper at deres fordommer ikke smitter over på de "perfekte" barna deres! Skam dere! Anonymous poster hash: 65a46...2f3
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #32 Skrevet 23. august 2015 Ha ha ha Artig Anonymous poster hash: 74b46...922
MammantilNurket Skrevet 23. august 2015 #33 Skrevet 23. august 2015 Jeg har kikket litt med på bloggen og at jeg nesten blir litt lei meg. Dette er et typisk eksempel på hvor viktig det er at unge mennesker får veiledning når det gjelder bruk av nettet og sosiale medier. I dette tilfellet mener jeg at det er pårørende/foresatte som har sviktet. Denne unge damen burde nesten skjermes mot seg selv. Ved å eksponere seg på denne måten inviterer hun jo nærmest til hets og mobbing.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #35 Skrevet 23. august 2015 Jeg har kikket litt med på bloggen og at jeg nesten blir litt lei meg. Dette er et typisk eksempel på hvor viktig det er at unge mennesker får veiledning når det gjelder bruk av nettet og sosiale medier. I dette tilfellet mener jeg at det er pårørende/foresatte som har sviktet. Denne unge damen burde nesten skjermes mot seg selv. Ved å eksponere seg på denne måten inviterer hun jo nærmest til hets og mobbing.Du har skjønt at hun er psykisk utviklingshemmet? Hvorfor skal ikke hun få blogge om seg og sitt liv? Anonymous poster hash: 77e9b...954
MammantilNurket Skrevet 23. august 2015 #36 Skrevet 23. august 2015 Jeg har kikket litt med på bloggen og at jeg nesten blir litt lei meg. Dette er et typisk eksempel på hvor viktig det er at unge mennesker får veiledning når det gjelder bruk av nettet og sosiale medier. I dette tilfellet mener jeg at det er pårørende/foresatte som har sviktet. Denne unge damen burde nesten skjermes mot seg selv. Ved å eksponere seg på denne måten inviterer hun jo nærmest til hets og mobbing.Du har skjønt at hun er psykisk utviklingshemmet? Hvorfor skal ikke hun få blogge om seg og sitt liv?Anonymous poster hash: 77e9b...954 Det er ganske åpenbart. Hun har like stor rett som alle andre til å blogge om seg og sitt. Om det er lurt er en helt annen side av saken. Nettvett bør være en del av ADL-trening.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #37 Skrevet 23. august 2015 Jeg har kikket litt med på bloggen og at jeg nesten blir litt lei meg. Dette er et typisk eksempel på hvor viktig det er at unge mennesker får veiledning når det gjelder bruk av nettet og sosiale medier. I dette tilfellet mener jeg at det er pårørende/foresatte som har sviktet. Denne unge damen burde nesten skjermes mot seg selv. Ved å eksponere seg på denne måten inviterer hun jo nærmest til hets og mobbing. Er enig med deg at foresatte skal følge med her. Men likevel klarte du å være med i mobbingen/hets før du tok en skikkelig titt på bloggen. Trist. Og at det er så mange mobbere i denne tråden som sannsynligvis er mødre. Skammelig 😯 Anonymous poster hash: b75b4...01d
soleia Skrevet 23. august 2015 #38 Skrevet 23. august 2015 Ser ikkje noko gale med bloggen. Den er truskuldig og fin. Om nokon vil mobbe henne ut frå den, så er det noko gale i hovudet på dei. (men når ein ser kva som rører seg her på forumet, så ser eg ikkje vekk frå at det finnes slike individ og) Har lese litt på ein liknande blogg, der bloggaren og fortel litt om korleis det er å vere akkurat henne, og eg synes det er modig og flott!
MammantilNurket Skrevet 23. august 2015 #39 Skrevet 23. august 2015 Jeg har kikket litt med på bloggen og at jeg nesten blir litt lei meg. Dette er et typisk eksempel på hvor viktig det er at unge mennesker får veiledning når det gjelder bruk av nettet og sosiale medier. I dette tilfellet mener jeg at det er pårørende/foresatte som har sviktet. Denne unge damen burde nesten skjermes mot seg selv. Ved å eksponere seg på denne måten inviterer hun jo nærmest til hets og mobbing. Er enig med deg at foresatte skal følge med her. Men likevel klarte du å være med i mobbingen/hets før du tok en skikkelig titt på bloggen. Trist. Og at det er så mange mobbere i denne tråden som sannsynligvis er mødre. Skammelig Anonymous poster hash: b75b4...01d Begrepet "mobbing" mister sin kraft når det kastes rundt i hytt og pine. Å konstatere at noe er kjedelig har ikke noe med mobbing å gjøre. Mobbing, som fenomen, er langt mer komplekst. Folk må slutte å se mobbing i hver busk.
Ikkedytt Skrevet 23. august 2015 #40 Skrevet 23. august 2015 Synes det er en del slemme kommentarer her inne. Er det virkelig sånn at dere har for vane å være slemme mot de svake i samfunnet? Synes hun er tøff jeg, og hun ønsker jo bare å være som alle andre. Ha en blogg som andre jenter på sin alder, sminke videoer. Håper hun ikke får slamme kommentarer i bloggen sin, men bare positive. Anonymous poster hash: 466cc...a4d Hun ønsker å være som alle andre. Dermed må hun også tåle at folk ikke liker bloggen hennes. Det finnes kjedelige og dårlige bloggere som fungerer normalt og det finnes tydeligvis kjedelige bloggere som ikke gjør det også. Synes folk her kommenterer ut ifra hvordan bloggen er, ikke personen bak. Og den er faktisk kjedelig. Hadde alle sagt at den var skjønn hadde vi vel ikke behandlet henne som "alle andre".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå