Gå til innhold

Er dette vanlig blant små barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter har nettopp begynt i 1 klasse.. Jeg og en annen mor avtalte på kort varsel idag at jentene våres skulle møtes for å leke. Jeg leverte barnet mitt hos de og dro hjem. En time senere ringte mammaen til jenta å spurte om jeg kunne hente barnet mitt, for jentene hadde kranglet. Eller ikke kranglet, de hadde lekt fint sammen en liten stund, men så hadde min datter holdt "feil" dukke, og den andre jenta ble sint.. 

Er det vanlig at barn ryker sammen på denne måten? 

Anonymous poster hash: aaacc...0d0
Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

JA, men ikke så vanlig at den ansvarlige voksne kaster inn håndkleet for så lite!

Skrevet

Helt normalt at barn krangler for småting....men at ikke denne moren ikke hjalp jentene med å løse konflikten??? Dette var garantert en curlingmamma.

Anonymous poster hash: 37f57...277

Skrevet

Helt klart. Det er da de voksne er der og hjelper dem å finne ut av det..

Anonymous poster hash: a542d...95d
Skrevet

Kan tenkes at denne moren har en datter som ofte er i konflikter når hun har barn på besøk. Ikke vil dele, skal bestemme alt osv. Da mitt barn var på besøk hos en gutt i klassen sa mor at de jobbet med dette hos sinn sønn. Det hadde gått så langt at de sa at neste gang det skjedde at han ikke ville dele osv og bare gikk og var sint og sur måtte de sende barnet som var på besøk hjem. Dette var deres nyeste metode i å få gutten til å skjerpe seg.

Anonymous poster hash: a33b1...fee

Gjest Antarctica
Skrevet

Kan tenkes at denne moren har en datter som ofte er i konflikter når hun har barn på besøk. Ikke vil dele, skal bestemme alt osv. Da mitt barn var på besøk hos en gutt i klassen sa mor at de jobbet med dette hos sinn sønn. Det hadde gått så langt at de sa at neste gang det skjedde at han ikke ville dele osv og bare gikk og var sint og sur måtte de sende barnet som var på besøk hjem. Dette var deres nyeste metode i å få gutten til å skjerpe seg.

Da straffer de jo gjesten.

Skrevet

Herregud. Får da være grenser for hvor mye hensyn som skal taes. Gjesten, som er 6 år, skjønner jo selvfølgelig at han/hun ikke har gjort noe galt!

Anonymous poster hash: 8d531...35c

Gjest Antarctica
Skrevet

Herregud. Får da være grenser for hvor mye hensyn som skal taes. Gjesten, som er 6 år, skjønner jo selvfølgelig at han/hun ikke har gjort noe galt!

Anonymous poster hash: 8d531...35c

En seksåring som blir brukt som instrument i noen voksnes dressurprogram av en annen seksåring skjønner ikke nødvendigvis at hun/han er uten skyld, nei. I hvert fall ikke hvis hjemsendingen kommer som direkte følge av en konflikt omkring en leke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...