Gå til innhold

Ville du syns dette var overkommelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har samboer og 2 barn, 100% stilling, studerer (mastergrad), har 2 styreverv og er verneombud (i arb.tiden, men en del kurs som medfører reising). I tillegg prøver jeg å trene og har mange venninner jeg liker å treffe.

Lurer på om jeg begynner å bli litt i overkant sliten.

Anonymous poster hash: 5b310...13d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kommer jo ann på deg som person. Selv får jeg energi av mange jern i ilden. 

Anonymous poster hash: 9fc95...60e
Skrevet

Hva slags kapasitet man har er jo forskjellig, noen trenger mye alenetid og hvile for å føle de har et godt liv, mens andre er rastløse duracellkaniner som kjeder seg og føler de ikke får nok ut av livet om det ikke skjer noe hele tiden....

Hvor du hører til vet jo bare du selv, men de fleste av oss er vel noe midt imellom.

Selv har jeg fire barn, hadde en lederstilling hvor jeg jobbet over 100% og liker å engasjere meg både på skolen til ungene o.l., for meg ble det for mye.

Jeg valgte å gå ned i stilling, si fra meg lederansvaret jeg hadde og å gå ned i 80% stilling. Har fremdeles en del ansvar på jobb og er verneombud, men har ikke hovedansvaret lenger og jobber sjelden overtid. Min erfaring er at det blir travlere og travlere jo eldre barna blir, de trener ikke fotball en gang i uken når de blir 13 år, da trener de tre ganger i uken pluss at de spiller en kamp... Med fire barn å følge opp på fritidsaktiviteter, med lekser, vennebesøk, bursdager osv blir ukene veldig travle.

Anonymous poster hash: cc1c5...821
Skrevet

Litt i overkant for min del. Vær bare obs på at du ikke bør brenne lyset ditt i begge ender samtidig.

Anonymous poster hash: 69399...cd0

Skrevet

Tja, jeg har samme timeplan, er 100% alenemor og elsker å ha mye å gjøre:) Skal i tillegg være trener for et fotballag i småskolen. Gleder meg!

Anonymous poster hash: 426a2...be4

Skrevet

Dropp tillitsverv og styreverv.

Anonymous poster hash: b2944...c39

Skrevet

Det kommer vel an på hvor motstandsdyktig du er for stress. Jeg hadde dukket under for lenge siden om jeg levde ditt liv!

Anonymous poster hash: 82440...e74

Skrevet

Husk å pleie forholdet til dine barns far oppi alt dette. Kan ikke se hvor det er laget plass for det. Venninner er kjempeviktig så ville ikke kuttet ned på det. Men ville kanskje droppet styreverv og verneombud mens du er under utdanning

Anonymous poster hash: a52a0...79e

Skrevet

Jeg er i noe samme situasjon, og det er ikke aktuelt til neste år. Har overskuddet, men tiden strekker ikke til. Fotballtreninger kolliderer med møter osv. Med baby hjemme og en mann i turnus blir vi for avhengige av barnepass.

Anonymous poster hash: e4b9b...315

Skrevet

Jeg er i noe samme situasjon, og det er ikke aktuelt til neste år. Har overskuddet, men tiden strekker ikke til. Fotballtreninger kolliderer med møter osv. Med baby hjemme og en mann i turnus blir vi for avhengige av barnepass.

Anonymous poster hash: e4b9b...315

Er det et problem at barna trener mens du sitter i et møte? Det er da bedre enn at de er hjemme alene mens du har møtene dine.

Anonymous poster hash: b2944...c39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...