Anonym bruker Skrevet 22. august 2015 #1 Skrevet 22. august 2015 Føler du at du har gjort alt du har kunnet for å gi barna kunnskap, kjærlighet, opplevelser, muligheter, mammatid etc ....?? Jeg er mamma til en 8-åring, og føler så innmari på en vond følelse at tida løper fra meg.... At jeg ikke rekker å gi han alt jeg ønsker (ikke materialistiske ting) før det er "for sent" .... Hatt magefølelse helt siden han var liten at jeg må bruke tida godt før det er for sent.. Kanskje normalt? Anonymous poster hash: bd128...964
Anonym bruker Skrevet 22. august 2015 #2 Skrevet 22. august 2015 Det hjelper iallefall ikke å føle på det og tenke så mye på det. Prøv å akseptere at tida går og sett pris på det. Du gjør så godt du kan og det er bra nok. Ikke bekymre deg Anonymous poster hash: 0d61d...fad
Anonym bruker Skrevet 22. august 2015 #3 Skrevet 22. august 2015 Det hjelper iallefall ikke å føle på det og tenke så mye på det. Prøv å akseptere at tida går og sett pris på det. Du gjør så godt du kan og det er bra nok. Ikke bekymre deg Anonymous poster hash: 0d61d...fad Takk! Føler jeg ikke er god nok mamma uansett! Sukk. Anonymous poster hash: bd128...964
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå