Anonym bruker Skrevet 22. august 2015 #1 Skrevet 22. august 2015 Meldte meg inn i et politisk parti som støttemedlem, og plutselig er jeg på valg. Veldig morsomt, men også litt skummelt. Føler jeg ikke er het inne i alt som skjer i kommunen. Mye å lære... Og er nesten litt redd for å uttale meg om endel ting. For aner ikke hva partiet har uttalt seg i enkelte saker opp gjennom tidene.... Er vel skikkelig fy å si noe "nytt" Andre som har blitt litt kastet inn i politikken? Anonymous poster hash: 25e22...9ac
Anonym bruker Skrevet 22. august 2015 #2 Skrevet 22. august 2015 Da ville jeg satt meg ordentlig inn i partiprogrammet og gjort research hva dette partiet har sagt/gjort/uttalt tidligere i ulike saker. Anonymous poster hash: f7c5f...94a
Anonym bruker Skrevet 22. august 2015 #3 Skrevet 22. august 2015 Kommer vel litt an på hvilken profil partiet har? Her jeg bor er det noen sære partier som trenger utskiftning av gubber og inn med nye meninger, mens noen er superengasjert som holder hardt på sine stier med langsiktig tenkning.. Hvordan er partiet du står på valg for? Anonymous poster hash: ce237...a4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå