Gå til innhold

To barn på avdelingen skal feire bursdag neste helg

Anbefalte innlegg

Skrevet

De skal feire sammen og leie bhg. Barnet vårt som har lekt masse med det ene barnet siden hn startet der for ett år siden er ikke invitert 😔 Kunne ikke dratt uansett siden hn er bedt i en annen bursdag, men bare det å vite at alle er bedt unntatt vår gjør vondt og jeg føler meg helt jævlig! De er 4 år og prater om bursdagene så vårt barn kommer jo til å skjønne at hn ikke fikk dra dit 😔

Anonymous poster hash: ead7e...cc1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig rart at barnehagen leier it bhg og ikke har noen regler ift hvem som må bli bedt. Hos oss er det alle av samme kjønn eller absolutt alle!

Anonymous poster hash: e1557...80f

Skrevet

Alle på avdelingen er bedt bare ikke ditt...? Har det falt deg inn at invitasjonen kan ha ramlet bak skostativet, kommet bort i sekken, ditt barn har lagt det et lurt sted i hylla, de som inviterer har gjort en feil etc etc? Spør de du, før du blir lei deg. Alle kan gjøre en feil vet du

Anonymous poster hash: 62c64...56a

Skrevet

Jeg kan ikke tro noe annet enn at det har skjedd en feil. Kanskje invitasjonen har blitt borte?

Anonymous poster hash: 371b4...99d

Skrevet

Hadde ringt foreldrene. Om dette er tilfelle, så burde foreldrene få en skikkelig oppstramming.

Anonymous poster hash: 3037f...09b
Skrevet

Kan invitasjonen ha kome vekk?  Var ein unge som ikkje visste om bursdagen til vår gut, endå eg veit vi hadde skrive invitasjon og lagt i hylla hans.  Veit ikkje om den dukka opp etterpå, men det var veldig kjedelig!  Sjølv leitar eg jamnleg gjennom hylla og kikkar under vottar og luer, for at det ikkje skal vere noko som gøymer seg.

Skrevet

Vet du. Jeg sto i barnehagen og delte ut invitasjoner og hadde ordna til alle, men jeg hadde GLEMT invitasjonen til bestevennen til ungen! hjemme! Jeg trodde jeg skulle dø der og da! Bestevennen fikk invitasjonen sin dagen etter :)

Anonymous poster hash: 43b13...4b2
Skrevet

De andre fikk invitasjoner i postkassen forrige uke. Adressene står på telefonlisten vi har fått ...

Anonymous poster hash: ead7e...cc1

Skrevet

Om alle andre har fått invitasjon utenom ditt barn, så har det helt sikkert skjedd en glipp.

Ring foreldrene og spør om det er tilfelle at det skal være slik at bare ditt barn står utenom her..

Skrevet

Jeg glemte invitasjon til en av guttene i barnehagen. Oppdaget det ved en tilfeldighet og fikk sagt ifra til ped.leder om at han ville få invitasjonen neste dag. Men, kunne like godt ikke ha blitt oppdaget og det hadde vært veldig trist. 

Anonymous poster hash: 57253...3f3
Skrevet

Jeg ville hørt med foreldrene . Ser du skrev at de andre kom i posten, seøv har jeg flere ganger glemt å poste alle takkekorta eller julekortene. Det er fryktelig fort gjort!

Anonymous poster hash: 18ad6...d9a

Skrevet

Vanligvis ville jeg hørt med foreldrene. Men ettersom ditt barn uansett ikke kan gå i bursdagen, ville jeg bare latt det ligge.

Anonymous poster hash: 17398...f80

Skrevet

Jeg opplevde at jenta mi ikke ble invitert til ei i klassen. Jeg svelget stoltheten og spurte moren hennes om det var tilfellet eller om vi hadde rotet bort invitasjonen. Vi var selvfølgelig hjertelig velkomne.

Om det er sannheten får jeg aldri vite, men jeg skånet min datter for følelsen av å bli utestengt. (OOg siden alle andre jenter i klassen var invitert regner jeg med at vi også var det.)

Skrevet

Vanligvis ville jeg hørt med foreldrene. Men ettersom ditt barn uansett ikke kan gå i bursdagen, ville jeg bare latt det ligge.

Anonymous poster hash: 17398...f80

Ja. Men samtidig er det dumt dersom dere var invitert. Da har dere jo ikke sagt i fra at dere ikke kommer, noe som er dumt for de som lager selskap.

Anonymous poster hash: 18ad6...d9a

Skrevet

Barnet ditt skal ikke dit uansett, for dere foretrekker noen andres selskap den dagen, men du vil gjerne ha invitasjonen så du kan takke nei til den???

Anonymous poster hash: 18e44...5cb

Skrevet

Barnet ditt skal ikke dit uansett, for dere foretrekker noen andres selskap den dagen, men du vil gjerne ha invitasjonen så du kan takke nei til den???Anonymous poster hash: 18e44...5cb

Skjønner du virkelig ikke hi sin situasjon og følelse av at barnet er utestengt? Uavhengig om de kan eller ikke?

Hi...det har garantert skjedd en glipp. Skjedde meg en gang. Skrev innbydende etter Adresselisten og det skjedde en glipp, det ene barnet ble glemt. Oppdaget det heldigvis i tide..

Skrevet

i vår bhg skjedde det at vårt tlf nummer var byttet ut med noen andres. Så når min jente ble invitert var den en annen jente som fikk invitasjonen :P Nå la ikke jeg selv merke til det, for hverdagene er jo så hektiske (har flere barn), men det var noen som plutselig spurte om min jente kom i deres bursdag... jeg måtte svare at jeg ikke husket at vi hadde fått invitasjon (regnet med jeg hadde glemt det), men det viste seg altså at det var en annen jente som hadde fått invitasjonen isteden :P Denne jenta var ett år yngre, men var på samme avd, så de lekte jo sammen. Da var det jo ikke helt usannsynlig at denne jenta kunne bli invitert, så hun hadde vært i flere selskaper min datter egentlig var invitert i, hehe. Men vi fikk ordnet på listen og ingen skade var skjedd da min datter ikke egentlig hadde fått det med seg :)

Altså, noe kan ha skjedd som ikke dere tenker på :) Eller det kan være ren forglemmelse!

Er barna like gamle? For ikke alltid man inviterer hele avd, men bare de som er like gamle :)

Anonymous poster hash: b366f...757
Skrevet

Barnet ditt skal ikke dit uansett, for dere foretrekker noen andres selskap den dagen, men du vil gjerne ha invitasjonen så du kan takke nei til den???Anonymous poster hash: 18e44...5cb

Skjønner du virkelig ikke hi sin situasjon og følelse av at barnet er utestengt? Uavhengig om de kan eller ikke?

Jeg skjønner i alle fall at det handler om hi sine følelser og mindre om barnets. Barnet trenger ikke engang vite at det går glipp av noe, hvis de likevel skal i en annen bursdag samme dag!

Skal hun liksom ringe, høre om det er skjedd en glipp, få en unnskyldning og så en invitasjon, bare for å si takk, men neitakk? Hyggelig at du tilslutt husket oss, ikke fordi vi ville være med, men bare fordi vi av prinsipp ville bes?

Skrevet

Jeg skjønner i alle fall at det handler om hi sine følelser og mindre om barnets. Barnet trenger ikke engang vite at det går glipp av noe, hvis de likevel skal i en annen bursdag samme dag!

Skal hun liksom ringe, høre om det er skjedd en glipp, få en unnskyldning og så en invitasjon, bare for å si takk, men neitakk? Hyggelig at du tilslutt husket oss, ikke fordi vi ville være med, men bare fordi vi av prinsipp ville bes?

Du er klar over at barna snakker seg imellom om sosiale hendelser som en bursdag? Sannsynligheten for at barnet får med seg at det har vært bursdag eller skal være bursdag er stor, og det vil føles sårt ut for barnet å være den eneste som ikke har fått invitasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...