Anonym bruker Skrevet 22. august 2015 #1 Skrevet 22. august 2015 Jeg er 26 og har tre barn. Minste er 1,5 år. Har tenkt at jeg er ferdig, men nå den siste tiden drømmer jeg om å få en til om kanskje 5 år. Når de andre klarer seg selv og vi har bedre økonomi. Vi har hatt svært dårlig økonomi med disse første siden jeg har vært student og med siste var jeg akkurat begynt å jobbe. Barna har ikke merket noe til dette da, men det har vært tungt for oss som foreldre. Drømmer om en til der jeg kan bare kose meg og ikke ha bekymringer. Men jeg vet jo ikke hvordan det blir med så mange barn. Så hvordan er det med fire barn? Jeg tenker også at jeg bør slå det ifra meg og heller bruke kreftene mine på de barna jeg har og reise og kose oss når minste er blitt større, i stedet for å begynne på nytt igjen. Anonymous poster hash: 7aadc...657
Gullunger Skrevet 22. august 2015 #2 Skrevet 22. august 2015 Jeg har fire barn og elsker det! Det er veldig intenst og travelt til tider, og det går jo på bekostning av noe annet. Til tider er vi "lite sosiale" det kan være krevende å avtale å møtes med venner fordi det alltid skjer noe. Tre av barna mine trener mye og det blir en del klesvask.... Ellers blir det jo mye mathandling og laging, men det venner man seg gradvis til ;-) Jeg tenker likevel det er en fase, men det blir jo en slags livsstil med så mange unger. Jeg angrer i hvert fall ikke ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå