Gå til innhold

Sobril

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om jeg tar en sobril nå, hvor lenge vil virkningen vare?

Er redd virkningen går ut før kvelden er omme

Anonymous poster hash: 00014...fd6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halveringstiden er ca 12 timer pluss/minus. Hvilken styrke? Har du tatt det før? Hvis ikke råder jeg deg til å prøve en tablett når du skal være hjemme for å se hvilken effekt den har på deg. Noen sovner etter 1 times tid og sover lenge,og det er ikke alltid ønsket effekt.

Skrevet

Du klarer deg gjennom kvelden. Skal du være med på noe du gruer deg til?

Anonymous poster hash: fa42d...4e3

Skrevet

Kommer jo an på dosen dette da, og ikke minst hvor urolig du er..

Anonymous poster hash: 51832...c7e

Skrevet

Ikke bland med alkohol!

Anonymous poster hash: 9b951...2cb

Anonymous poster hash: 9b951...2cb
Skrevet

Svigermor tok det på en flytur. Det satt i over et døgn og hun oppførte seg som en drita full 14-åring som var uten grenser. Kos deg!

Anonymous poster hash: f7ae7...894
Skrevet

Hva slags styrke har du da? Og har du tatt det før?

Anonymous poster hash: 72fc3...052

Skrevet

Svigermor tok det på en flytur. Det satt i over et døgn og hun oppførte seg som en drita full 14-åring som var uten grenser. Kos deg!

Svigermor må ha fått i seg mer enn en Sobril :Nikke:

Skrevet

Sikkert sammen med en drink eller tre 😂

Blir ikke akkurat "full fjortis" av en 10mg sobril. Da skal man isåfall tåle meget lite.

Da jeg begynte ble jeg veldig trøtt, men det var i forbindelse med depresjon og lite søvn.

Anonymous poster hash: 10315...d5a

Skrevet

25 mg. Har tatt det ett par ganger før men har vært på kveldstid og jeg har vært så full av angst de gangene at jeg ikke husker noe om virkning.

Berget i går så jeg slapp å ta en. Men tusentakk for svar!

Bruker det forresten mot panikkanfall

Skrevet

25 mg er pokker så mye!

Anonymous poster hash: 78033...6d2

Skrevet

Jeg blir og drita full i timesvis av en halv sobril. Det eneste jeg hadde fått i meg i tillegg til den var et knekkebrød og et glass saft.

Sobril er ganske sterke saker, men selvfølgelig, tar man nok sterke saker får man høyere toleranse.

Skrevet

Svigermor tok det på en flytur. Det satt i over et døgn og hun oppførte seg som en drita full 14-åring som var uten grenser. Kos deg!Anonymous poster hash: f7ae7...894

Jeg blir og drita full i timesvis av en halv sobril. Det eneste jeg hadde fått i meg i tillegg til den var et knekkebrød og et glass saft.

Sobril er ganske sterke saker, men selvfølgelig, tar man nok sterke saker får man høyere toleranse.

Kan virkningen bli påvirket av matinntaket ?

Virker som at det tar lengre tid før virkningen trer inn om jeg har spist rett før.

Hi

Skrevet

Jeg tok to tabletter sobril uten noe effekt. Blir litt "happy" på valium. Da jeg skulle inn før operasjon så fikk jeg dobbel dose vival+++ så da gikk det fint ☺ må ta et par valium for å ikke bli hysterisk til tannlegen 😂

Anonymous poster hash: 90a88...752

Skrevet

Ikke nødvendigvis. Eldre mennesker tåler benzo dårligere enn yngre og enkelte opplever en paradoksal effekt. Samme dose kan ha ulik respons hos ulike individer.

Anonymous poster hash: 23f16...1a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...