Anonym bruker Skrevet 22. august 2015 #2 Skrevet 22. august 2015 Jeg har ikke kjennskap til hvordan det vil påvirke astma, men vet at karbohydrater øker betennelsestilstander i kroppen. Det kan absolutt være verd et forsøk. Hvis man finner gode karbofrie alternativer er det et veldig greit kosthold. Men forskning har vist kroppen trives best med et kosthold hvor 1/3 av kaloriene kommer fra fett, 1/3 fra karbs og 1/3 fra proteiner, også ved hvert måltid. Ettersom fett er så energirikt vil mengden fett være mindre enn mengden proteiner. Anbefaler appen Lifesum, der man legger inn maten, og får en oversikt over hvir mange % man har inntatt av hver gruppe. Ble selv overrasket hvor stor del som var karbohydrater, stort sett 60-80%. Noen små justeringer, så var jeg over på ca 30-35%. Anonymous poster hash: a498f...707
Anonym bruker Skrevet 22. august 2015 #3 Skrevet 22. august 2015 Lasvkarbo påvirket ikke min astma på noe som helst vis. Ante ikke at lavkarbo kunne gjøre astma bedre heller Anonymous poster hash: 2e238...376
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå