Gå til innhold

Dere som er sykepleiere? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trives dere og vil dere si at studiet er krevende når man har barn?

Anonymous poster hash: 6180c...f19
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja og JA

Anonymous poster hash: 0ff9c...2be

Skrevet

Ja og nei på det første og nei på det andre...

Anonymous poster hash: e6aa7...6a9

Skrevet

Jeg trivdes veldig godt, både på skolen og i praksis. Jeg hadde ikke barn da jeg studerte, det var bra. Men hvis du har en partner som stiller opp går det nok fint! Husk at de fleste sykepleierjobber inkluderer turnusjobb, med både positive og negative sider. Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde en på 9 mnd når jeg begynte og fikk nr 2 en uke før jeg fortsatte på andre året. Travelt, men gjennomførte alt og strøk ikke på noe som helst. Bacheloren var verst da det var nesten umulig å få tid til å sette seg ned med en baby hjemme. Det ble mange sene kvelder og netter.

Anonymous poster hash: 86398...384

Skrevet

Nei, ikke spesielt travelt med barn og sykepleieutdanning. Verre med barn og medisinutdanning.

Anonymous poster hash: 9a3b1...a4a

Skrevet

Ja syntes det var travelt da jeg var alenemor. Var avhengig av venner og naboer i praksisperioder da jeg måtte gå turnus.

Men nå angrer jeg ikke 😊 jobber 100 % dagtid 😊

Anonymous poster hash: 3879b...97f

Skrevet

nei og nei

Turnus og barn er noe dritt

Anonymous poster hash: 1a0cc...a8b
Skrevet

Veldig vanskelig å avvikle praksis om du ikke har noen som kan levere og hente barn i barnehage, og passe de nettene du må jobbe. I forhold til å lese pensum synes jeg det har vært greit, men jeg er en leserens :)

Anonymous poster hash: a7ed3...45d

Skrevet

Jeg går siste året på sykepleien, har vært alene med barnet frem til hun var 4.5 år gammel. Jeg syns det har gått veldig fint. Studiet er krevende, men det er ikke så altfor mye obligatorisk utenom praksis, så man kan være med å legge opp sitt eget studieløp. 

I praksisene har jeg alltid fått førstevalget mitt ( siden jeg er alene med barn ), og jeg har alltid bedt om, og fått kontaktsykepleierene med mest dagvakter, slik at det skal bli lettere for meg å fullføre. 

Anonymous poster hash: 1e91e...522
Skrevet

På min skole blir det ikke tilrettelagt for studenter med barn og vi kan på ingen(!) måte forvente kortere dager pågrunn av barn. Vet at mange skoler er bedre på tilrettelegging enn min..

Skrevet

På min skole blir det ikke tilrettelagt for studenter med barn og vi kan på ingen(!) måte forvente kortere dager pågrunn av barn. Vet at mange skoler er bedre på tilrettelegging enn min..

Hvilken skole går du på? 

HI

Anonymous poster hash: 6180c...f19

Skrevet

Jeg fikk heller ikke tilrettelagt praksis. Måtte gå tredelt turnus i sykehuspraksisene og todelt turnus i sykehjem/psykiatri og hjemmetjenestepraksis.

Fikk heller ikke komme litt senere da jeg slet litt når sfo åpnet 7.30 og da startet også dagvaktene. Måtte da alliere meg med naboer og venninner.

Anonymous poster hash: 3879b...97f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...