Gå til innhold

Redd for hva alle andre tenker om meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

På barneskolen ble jeg mobbet. De så nok på det som uskyldig, jeg ble mobbet for fornavnet mitt. Jeg var flau over mitt eget navn frem til jeg ble voksen. Som 19 åring bytter jeg også etternavn fordi jeg syntes det klang så teit. I voksen alder har jeg hatt venner her og der, så flytter man hver sin vei og kontakten blir gradvis mindre og deretter borte. Mine eneste venner jeg omgåes nå er to bagbfomsvenniner. Er jeg patetisk? I voksen alder tror jeg kanskje jeg har støtt fra meg litt folk. I barselgruppa jeg havnet i for 1 år siden gledet jeg meg til og bli kjent med flere mødre. Men, de dannet seg "klikker" og mange kjente hverandre fra før. To av de har jeg fortsatt litt kontakt med, de er hyggelige. På et barseltreff jeg arrangerte kom ingen. 5 var påmeldt. Alle meldte avbud i siste liten (jeg hadde handlet og alt) og de arrangerte nytt barseltreff dagen etterpå, selv om unnskyldningene var at de skulle på hytta i noen dager, ungen sov og bla bla bla.

Nå er jeg i en flott jobb. Virker som jeg er likt. Men ingen vil sikkert finne på noe utenfor jobb. Jeg tenker for mye, og det er et problem. Dette er ikke et tigge om venner innlegg, men..jeg gir snart opp. Aner ikke hva jeg gjør eller sier galt. Gir folk komplimenter og lar de snakke om seg selv. Hva gjør jeg feil?

Anonymous poster hash: 81760...100

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger meg på her. Jeg ble også mobbet, men fikk gode venner når mobbingen avtok. Disse vennene er nå flyttet minst 3 timer unna meg, og jeg sliter med å få "nye" venner. Jeg skjønner ikke hva jeg gjør galt jeg heller :(

Anonymous poster hash: 3a5f6...a74

Skrevet

Jeg har det veldig likt som deg!

Tenker mye på hva andre mener og tenker om meg...

I barselgruppa jeg havna i var jeg 10 år tngre enn de andre, og selv om jeg prøvde å passe inn, så ga jeg tilslutt opp! Vil ikke DE ha meg med, så gidder ikke jeg bruke tid på å få dem til å like meg! Kutta kontakten med dem, hørte ingenting etter det.

Har ingen gode råd til deg, men HVA konkret er det du ønsker? Ønsker du å endre tankemønsteret du selv har, eller er førsteønsket å få flere venner?

Anonymous poster hash: 47d69...bbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...