Gå til innhold

StylebyNorway, butikken til Camilla/Villa Paprika.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at folk skriver at hun kun eier 6% av butikken (oppgitt i offentlige registre). Noen som vet om det stemmer?

De skriver at det gjaldt den forrige som gikk konk også. Hvordan er det mulig? Var ikke hun eier, daglig leder og alt, da?

Syns det er rart når hun kaller butikken sin hele tiden. De skriver om det inne på Kvinneguiden.

Anonymous poster hash: e99a4...81c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det er faren som står som eier av mesteparten men at hun driver hele sjappa?

Anonymous poster hash: 623de...a35

Skrevet

Ser nå at det var den forrige butikken hun bare eide 6% av, og denne nye eier hun 25% av. Leste feil først.

Men hvor kan man se dette med eierskap etc.? Har likt Camilla lenge, og synes det virker rart dette her når hun selv sier hun eier den.

Hi

Skrevet

Vet det er noe som heter proff.no eller noe sånt, der finnes opplysninger om firmaer rundt omkring.

Anonymous poster hash: 029c3...654

Skrevet

Skjønner virkelig ikke hvorfor man skal legge seg borti noe slikt. Det er helt vanlig at et firma har flere eiere. Dessuten skriver hun jo ofte vi får inn, vi har fått inn osv.

Anonymous poster hash: dca3f...f19

Skrevet

Skjønner virkelig ikke hvorfor man skal legge seg borti noe slikt. Det er helt vanlig at et firma har flere eiere. Dessuten skriver hun jo ofte vi får inn, vi har fått inn osv.

Hun har skrevet mange ganger at det er hennes, og har aldri gitt inntrykk av at flere er involverte. Det kom ikke fram før konkursen.

Jeg trodde dette var noe HUN hadde fått til alene, omtrent. Alt hun skriver tyder jo på det?!

Skrevet

Hun har skrevet mange ganger at det er hennes, og har aldri gitt inntrykk av at flere er involverte. Det kom ikke fram før konkursen.

Jeg trodde dette var noe HUN hadde fått til alene, omtrent. Alt hun skriver tyder jo på det?!

Men gjør det noe da??

Er det janteloven som er ute og går?

Anonymous poster hash: 623de...a35

Skrevet

Om hun har en "stille partner" har hun jo jobbet opp firmaet selv.

Om noen, f.eks faren hennes har stått for startkapitalen og sitter pc aksjemajoriteten er det jo likevel hun som driver firmaet og sørger for fortjenesten.

Anonymous poster hash: cac5a...9ab

Skrevet

Det er ikke janteloven her, jeg er bare litt skuffa fordi jeg heia på henne som klarte alt sjøl. Men det var tydeligvis helt feil.

Hi

Skrevet

Hun var ikke leder i butikken eller bedriften en gang. Dette er bevist i registre og filmopptak av unge mødre-litt eldre. Der hun skriver er direkte misvisende.

Anonymous poster hash: e20c0...ada

Skrevet

Hun var ikke leder i butikken eller bedriften en gang. Dette er bevist i registre og filmopptak av unge mødre-litt eldre. Der hun skriver er direkte misvisende.

Anonymous poster hash: e20c0...ada

Ja, dette virker det som om hun bevisst lyver om. Faktisk. 

Anonymous poster hash: ef99c...4f8

Skrevet

Det har jo aldri vært hemmelig at faren er styreformann og har aksjemajoritet. Jeg har ikke fulgt henne siden Unge Mødre, men det var et tema der flere ganger.

Anonymous poster hash: 879c9...d30

Skrevet

Hvem bryr seg?

Anonymous poster hash: 1a150...a79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...