Gå til innhold

Spise syltetøy fra 1978?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har laget pannekaker til barna, men mangler syltetøy. Spurte nabodama på 85 år og hun dro frem et glass fra kjelleren. Hjemmelaget, regner jeg med. Det lukter og smaker faktisk helt greit. Men skal kanskje ikke gi det til barna?

Anonymous poster hash: 42853...cce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke gjort!

Anonymous poster hash: 5a707...191
Skrevet

Er du helt gal? 1978?! 😂

Anonymous poster hash: f145b...048

Skrevet

Er du helt gal? 1978?! 😂

Anonymous poster hash: f145b...048

Ja, seriøst! Hun har tydeligvis en god kjeller. Hun var såå stolt av syltetøyet.

Skrevet

Hahahahah

Anonymous poster hash: 4354b...a85

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Jeg driver på med et fra 1990. Nydelig! Ti år fra eller til kan da ikke spille noen rolle. Du skal ikke kimse av konserveringskunnskapene til gamle husmødre

Skrevet

Fant dette :)http://www.kk.no/livsstil/når-kaster-du-mat-utgått-på-dato-19916

Syltetøy kan tydeligvis stå i evigheter ;)

Oi det kan holde i 100 år!!! Så kult Anonymous poster hash: d0e11...fe3

de var nok nøye før i tiden, på å koke glassene og slikt, så da vil jo holdbarheten øke.

Selv skal jeg nok innrømme at jeg har en sperre for å spise så gammel mat ;)

Skrevet

Aha! Hi her. Kan fortelle at vi alle sammen spiste av syltetøyet og det smakte helt godt. Ingen har vondt i magen nå. Så det er bare å sette i gang med sylting og safting til de neste generasjonene. 😊😊

Skrevet

Jeg leide et hus med jordkjeller for noen år tilbake. De som hadde bodd der var begge døde, og datteren leide det ut. I jordkjelleren fant vi glass med navn som "solbær 1981".

Vi spiste dem, vi. Smaker det godt, så er alt ok. Feiler det noe vil du kjenne det på lukta, f eks alkohollukt eller gjærlukt.

Anonymous poster hash: 61ca8...a77

Skrevet

Aha! Hi her. Kan fortelle at vi alle sammen spiste av syltetøyet og det smakte helt godt. Ingen har vondt i magen nå. Så det er bare å sette i gang med sylting og safting til de neste generasjonene. Anonymous poster hash: 42853...cce

Hehe,ikke sant!

Gi nå beng i årgangsvin, heretter er det årgangssyltetøy som gjelder :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...