Gå til innhold

Var dette dårlig gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stesønn i lek med våre barn. Fikk skade i armen. Kjørte den unge gutten på legevakt. Fikk behandling. Kjørte hjem igjen. Far var hjemme med små ungene.

Ringte aldri guttens mor. Meg bekjent gjorde aldri faren det heller. Den unge mannen gjorde det ikke mens det sto på. Hun forsto sikkert det var noe galt da ungen kom hjem med armen i fatle.

Har jeg virkelig tråkket langt over en grense her?

Anonymous poster hash: d0c53...a4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stesønn i lek med våre barn. Fikk skade i armen. Kjørte den unge gutten på legevakt. Fikk behandling. Kjørte hjem igjen. Far var hjemme med små ungene.

Ringte aldri guttens mor. Meg bekjent gjorde aldri faren det heller. Den unge mannen gjorde det ikke mens det sto på. Hun forsto sikkert det var noe galt da ungen kom hjem med armen i fatle.

Se det fra hennes side. Du hadde vel satt pris på og få vite at sønnen din hadde skadet seg?😏 Hadde ihvertfall jeg. Synes kanskje det var litt dårlig gjort.

Anonymous poster hash: f7547...091

Skrevet (endret)

Hun forsto sikkert at noe var galt da ungen kom hjem med armen i fatle???

Jaja...

Endret av *Miss Marple*
Skrevet

Når skader oppstår skal man HANDLE!! Men når man kommer seg avgårde, så ringer man mor (eller far) på veien, eller fra venterommet....

Så ja, på sett og vis så har dere ikke gjort det dere burde...

Anonymous poster hash: bb222...4f3

Skrevet

Far som var hjemme med barna kunne da virkelig tatt en telefon til moren. Du var opptatt med å hjelpe gutten. Uansett, fars ansvar i lin mening.

Anonymous poster hash: 38c3b...91e

Skrevet

Har faktisk aldri tenkt på det før denne andre tråden kom opp i dag, st noe som helst kunne leses negativt inn i dette.

Han var 15 på tidspunktet og fullt i stand til å fortelle det til din mor når han ville. Ser jeg skrev ung mann, og ikke alder.

Lite drama, men vondt var det. Tror han fikk noe morfin eller lignende stoff.

Litt annerledes enn hun på 12 kanskje, hadde glemt hele greia til jeg leste den tråden.

Skrevet

Jeg ser virkelig ikke problemet jeg da.

Anonymous poster hash: f441e...ad9

Skrevet

Er det så vanskelig å bare ringe eller sende mor en melding? Sånn at hun vet at barna har det fint når hun IKKE hører noe? Jeg forventer å få en beskjed om det er noe med barna når de er i bhg eller hos besteforeldre!

Anonymous poster hash: 14808...517

Skrevet

Synes vel ikke alt trengs å ringes om.

Er barnet oppløst i tårer og trenger mamma ville jeg satt pris på en telefon.

En sms når ting har roet seg holder for meg. Det viktigste er å ta vare på barnet mitt når uhellet har skjedd. Har fått barn hjem med lapp på øyet og et sting i en arm.

Både far og stemor er kjærlige gode omsorgspersoner.

Stoler 100% på deres vurderingsevne.

Ved mistanke om alvorlig sykdom vet jeg de ville ringt meg.

Anonymous poster hash: 044a2...6d2

Skrevet

Det er jo litt avhengig av alder også da. En 15-åring kan jo selv fortelle og informere. Jeg ville nok bedt 15-åringen (eller faren) om å sende en melding til moren den kvelden. Ville nok ikke likt hvis min 16-åring plutselig kom hjem med armen i fatle etter at hun hadde vært hos faren. Hadde tenkt at noen burde varslet meg. Ikke fordi jeg skulle gjort noe, men jeg liker å tenke at de informerer meg om det som er viktig. 

Skrevet

Far burde selvfølgelig ha ringt mor.

Skrevet

Jeg hadde forventet at far kontaktet meg om en av ungene skadet seg å måtte på legevakta under samvær, på samme måte som at jeg informerer far når de er hos meg!

Anonymous poster hash: e579e...a47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...