Anonym bruker Skrevet 22. august 2015 #1 Skrevet 22. august 2015 Jeg ble stukket for mer enn en uke siden, på overarmen. Først var det vondt og varmt, men smerter forsvant raskt. Men fortsatt har jeg utslett i en 10 cm stor ring, som klør infernalsk, er nuppete og rød. Er jo ikke noe farlig, men hvor lenge kan jeg vente at det er sånn? Barna har blitt stukket før, da har stukket vært bra i løpet av dagen... Anonymous poster hash: 8d3b5...6be
Anonym bruker Skrevet 22. august 2015 #2 Skrevet 22. august 2015 Jeg ble stukket for mer enn en uke siden, på overarmen. Først var det vondt og varmt, men smerter forsvant raskt. Men fortsatt har jeg utslett i en 10 cm stor ring, som klør infernalsk, er nuppete og rød. Er jo ikke noe farlig, men hvor lenge kan jeg vente at det er sånn? Barna har blitt stukket før, da har stukket vært bra i løpet av dagen... Anonymous poster hash: 8d3b5...6be Da er det en sjanse for at brodden fortsatt sitter der. Hatt det slik 2 ganger selv, begge gangene har brodden sittet igjen. Anonymous poster hash: 2ba2a...9a8
Anonym bruker Skrevet 22. august 2015 #3 Skrevet 22. august 2015 Jeg ble stukket for mer enn en uke siden, på overarmen. Først var det vondt og varmt, men smerter forsvant raskt. Men fortsatt har jeg utslett i en 10 cm stor ring, som klør infernalsk, er nuppete og rød. Er jo ikke noe farlig, men hvor lenge kan jeg vente at det er sånn? Barna har blitt stukket før, da har stukket vært bra i løpet av dagen...Anonymous poster hash: 8d3b5...6be Da er det en sjanse for at brodden fortsatt sitter der. Hatt det slik 2 ganger selv, begge gangene har brodden sittet igjen. Anonymous poster hash: 2ba2a...9a8 Veps slipper ikke brodden, det er bier som gjør det Anonymous poster hash: 10243...1e2
Anonym bruker Skrevet 22. august 2015 #4 Skrevet 22. august 2015 Hi, jeg klør i to uker etter vepsestikk. Det er normalt for meg, og for andre med allergiske reaksjoner. Anonymous poster hash: 10243...1e2
Anonym bruker Skrevet 22. august 2015 #5 Skrevet 22. august 2015 Aaaaahhh, jeg fikk ikke fjernet hele brodden før etter noen dager, da er det nok derfor 😊 takk 😊 Anonymous poster hash: 8d3b5...6be
Anonym bruker Skrevet 22. august 2015 #6 Skrevet 22. august 2015 Jeg ble stukket for mer enn en uke siden, på overarmen. Først var det vondt og varmt, men smerter forsvant raskt. Men fortsatt har jeg utslett i en 10 cm stor ring, som klør infernalsk, er nuppete og rød. Er jo ikke noe farlig, men hvor lenge kan jeg vente at det er sånn? Barna har blitt stukket før, da har stukket vært bra i løpet av dagen...Anonymous poster hash: 8d3b5...6be Da er det en sjanse for at brodden fortsatt sitter der. Hatt det slik 2 ganger selv, begge gangene har brodden sittet igjen. Anonymous poster hash: 2ba2a...9a8 Veps slipper ikke brodden, det er bier som gjør det Anonymous poster hash: 10243...1e2 Æh, så rart jeg har fjernet brodd på både mann og unger før... Denne gangen hang vepsen fast når den hadde stukket, den fløy avgårde, landet på terrassen, og en spiss svart ting fra rumpa dens hang igjen i armen min. Var nok håndveska dens... 😊 Anonymous poster hash: 8d3b5...6be
Anonym bruker Skrevet 22. august 2015 #7 Skrevet 22. august 2015 Jeg ble stukket for mer enn en uke siden, på overarmen. Først var det vondt og varmt, men smerter forsvant raskt. Men fortsatt har jeg utslett i en 10 cm stor ring, som klør infernalsk, er nuppete og rød. Er jo ikke noe farlig, men hvor lenge kan jeg vente at det er sånn? Barna har blitt stukket før, da har stukket vært bra i løpet av dagen...Anonymous poster hash: 8d3b5...6be Da er det en sjanse for at brodden fortsatt sitter der. Hatt det slik 2 ganger selv, begge gangene har brodden sittet igjen. Anonymous poster hash: 2ba2a...9a8 Veps slipper ikke brodden, det er bier som gjør det Anonymous poster hash: 10243...1e2 Men brodden til vepsen kan sitte igjen den også, enda den ikke slipper brodden JO, det er veps jeg ble stukket av, begge gangene det er snakk om. Anonymous poster hash: 2ba2a...9a8
Anonym bruker Skrevet 22. august 2015 #8 Skrevet 22. august 2015 Æh, så rart jeg har fjernet brodd på både mann og unger før... Denne gangen hang vepsen fast når den hadde stukket, den fløy avgårde, landet på terrassen, og en spiss svart ting fra rumpa dens hang igjen i armen min. Var nok håndveska dens... Anonymous poster hash: 8d3b5...6be Anonymous poster hash: d9957...480
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå