Anonym bruker Skrevet 22. august 2015 #1 Skrevet 22. august 2015 Skal inn på kontroll, men lurer på om andre har blødd så sent i svangerskapet, og hvorfor? Var fødsel på gang? Anonymous poster hash: cb747...5da
Ikkesåallerværst Skrevet 22. august 2015 #2 Skrevet 22. august 2015 Jeg blødde mye i uke 29. De lurte litt på om morkaken hadde løsnet litt da den lå nede ved mormunnen og jeg hadde kynnere nesten hele tiden. Dette var bare gjetning da de ikke kunne se noe på ul. Alt var fint med baby, lukket mormunn, navlestrengen, fostervann. Lå tre døgn på obspost og fikk kun gå på do ellers bare ligge de to første døgnene. Ble 80% sykmeldt resten av svangerskapet og kynnerne ga seg. Fødte 11 dager over termin.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2015 #3 Skrevet 22. august 2015 Jeg begynte å blø kraftig i uke 32, mer enn mensen for min del. Da jeg kom inn på sykehuset hadde jeg rier,jeg kjente de kun som kynnerne,men da ble jeg innlagt,fikk også lungemodning sprøyte til babyen (i tilfelle han skulle komme) lå der i 3 dager før jeg fikk lov å reise hjem,da hadde blødningen gitt seg,de fant aldri ut hva det kom av men de var ganske sikker på det var en rift eller noe av morkaka. Skal sies at jeg gikk med kynnerne siden uke 18, etterhvert ble de jo sterkere så jeg fikk streng beskjed å holde meg i ro når jeg fikk blødningen. Blødde litt smått i uke 34 og 35 igjen. Begynte å blø kraftig i uke 38 igjen,da kom inn på sykehuset da hadde jeg også rier (merket de som kynnerne da også) og da hadde jeg 6cm åpning. Så da var jeg allerede på god vei,og gutten min ble født noen timer senere. Skummel opplevelse med blødnig altså men heldigvis så går det som oftest veldig greit. Men håper jeg kan slippe de bekymringene neste gang,ikke mye gøy å være redd. Håper det går greit med deg,lykke til!😊 Anonymous poster hash: c315c...af6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå