Anonym bruker Skrevet 22. august 2015 #1 Skrevet 22. august 2015 Gravid uke 37. Har så store ryggsmerter at jeg ikke vet hva jeg kan gjøre. Nytter ikke å endre stilling eller bevege meg. Hadde det ikke vært konstante smerter hele dagen kunne jeg trodd det var rier. Noen som har opplevd det? Hva var det og varte det til fødsel? Anonymous poster hash: fbe49...72a
anonomous Skrevet 22. august 2015 #2 Skrevet 22. august 2015 Kan være bekkenet og at baby holder på å gjøre seg klar, da kan man få en del vondt i ryggen
Anonym bruker Skrevet 22. august 2015 #3 Skrevet 22. august 2015 Jeg fikk akutt ryggvondt helt mot slutten. Det var vanlig muskelvondt. Jeg tok et par paracet og gikk så mye tur jeg klarte. Det gikk over før fødsel. Fryktelig ubehagelig med ryggvondt og ingen magemuskler, ble nesten umulig å komme seg opp og ned i sengen uten hjelp. Det hjalp heldigvis å gå. Anonymous poster hash: e1da7...cd0
Anonym bruker Skrevet 22. august 2015 #4 Skrevet 22. august 2015 Hjelper litt å gå, men ikke betydelig. Tror ikke babyen gjør seg klar heller, hun ligger i seteleie så da kan hun vel ikke feste seg eller komme langt nok ned i bekkenet?? Anonymous poster hash: fbe49...72a
anonomous Skrevet 22. august 2015 #5 Skrevet 22. august 2015 Kan komme langt ned i bekkenet, men fester seg nok ikke da nei
Anonym bruker Skrevet 22. august 2015 #6 Skrevet 22. august 2015 Kan komme langt ned i bekkenet, men fester seg nok ikke da nei Ok Anonymous poster hash: fbe49...72a
Anonym bruker Skrevet 22. august 2015 #7 Skrevet 22. august 2015 Er du blitt veldig svai i korsryggen, Hi? I så fall tøy hofteleddbøyeren! Den kan bli veldig kort, og da virker den kompimerende på korsryggen og kan gi store smerter. Så prøv å tøye den (google hofteleddbøyer + tøyning så finner du hvordan du gjør det). Tøy også fremside lår og setemusklene. God bedring Anonymous poster hash: 2aea7...97f
Anonym bruker Skrevet 22. august 2015 #8 Skrevet 22. august 2015 Er du blitt veldig svai i korsryggen, Hi? I så fall tøy hofteleddbøyeren! Den kan bli veldig kort, og da virker den kompimerende på korsryggen og kan gi store smerter. Så prøv å tøye den (google hofteleddbøyer + tøyning så finner du hvordan du gjør det). Tøy også fremside lår og setemusklene. God bedring Anonymous poster hash: 2aea7...97f Litt svai ja. Takk for tips, skal prøves Anonymous poster hash: fbe49...72a
Anonym bruker Skrevet 22. august 2015 #9 Skrevet 22. august 2015 Er du blitt veldig svai i korsryggen, Hi? I så fall tøy hofteleddbøyeren! Den kan bli veldig kort, og da virker den kompimerende på korsryggen og kan gi store smerter. Så prøv å tøye den (google hofteleddbøyer + tøyning så finner du hvordan du gjør det). Tøy også fremside lår og setemusklene. God bedring Anonymous poster hash: 2aea7...97f Litt svai ja. Takk for tips, skal prøves Anonymous poster hash: fbe49...72a Da er jeg nesten overbevist at du vil få lindring av smertene dine om du tøyer hofteleddbøyeren Det enkleste er nok om du legger et teppe eller matte på gulvet og tøyer i knestående stilling. Den kan gjøres i stående stilling også, men det er tyngre, så tror ikke du akkurat nå med så stor mage og smerter vil orke å stå lenge nok om du står oppreist. Pass på at ryggen din er loddrett mens du tøyer. Når du tøyer hoftebøyeren vil du kjenne strekk i lysken og ev. fremside lår (du vil ikke kjenne noe i ryggen under tøyningen, men vil lette etterpå). Anonymous poster hash: 2aea7...97f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå