Anonym bruker Skrevet 21. august 2015 #1 Skrevet 21. august 2015 Første arb.uke er ferdig og jeg sitter her og ser på rotet som flyter overalt. Gjorde ikke noe husarbeid i går og sitter å moter meg opp nå. Mannen hjelper såklart til men må liksom trå til jeg også. Kan noen gi mer spark bak eller medfølende tilbakemeldinger om at de også er slik?😉 Anonymous poster hash: 89b14...f26
TPK Skrevet 21. august 2015 #2 Skrevet 21. august 2015 Gjør dere husarbeid på en fredags kveld? Da SKAL man jo sitte på rumpa spør du meg. Ta det i morgen.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2015 #3 Skrevet 21. august 2015 Jeg skjønner deg kjempe godt. Jeg hater også husarbeid, og var i samme situasjon som deg, men en dag orket jeg ikke mer. Da tok jeg dratisk til verk, ryddet et og et rom om gangen. Begynte med bodene, garasje, gangen, soverommene, vaskerom, badene, stua og tilslutt kjøkkenet. Kastet alt som kastes, solgt masse på Facebook, ga bort en del ting og klær til folk og fe, og det som var igjen fikk faste plasser. Har minimalt av ting synlig. Lite pynte ting og har mer eller mindre 'sterilt' hjem. Ungene på 5 og 2 år rydder etter seg, og alle lekene ryddes på plass før kveldsmat fortæres. Vi har ikke ryddig til en hver tid, men siden vi har lite ting fremme tar det null komma niks å rydde unna, maks 15 min hver kveld. Utrolig lettvint og deilig å leve sånn. Og husvasken blir unnagjort mye fortere nå enn tidligere da vi levde et rotere hus. Selv mannen i huset priser lykkelig for dette. Nå får vi mer kvalitetstid til hverandre og alle er mer glade. Man slipper dessuten å bruke masse tid på å lete etter det man skal ha Anonymous poster hash: 1b7c2...1f8
Gjest Antarctica Skrevet 21. august 2015 #4 Skrevet 21. august 2015 Jeg skjønner deg kjempe godt. Jeg hater også husarbeid, og var i samme situasjon som deg, men en dag orket jeg ikke mer. Da tok jeg dratisk til verk, ryddet et og et rom om gangen. Begynte med bodene, garasje, gangen, soverommene, vaskerom, badene, stua og tilslutt kjøkkenet. Kastet alt som kastes, solgt masse på Facebook, ga bort en del ting og klær til folk og fe, og det som var igjen fikk faste plasser. Har minimalt av ting synlig. Lite pynte ting og har mer eller mindre 'sterilt' hjem. Ungene på 5 og 2 år rydder etter seg, og alle lekene ryddes på plass før kveldsmat fortæres. Vi har ikke ryddig til en hver tid, men siden vi har lite ting fremme tar det null komma niks å rydde unna, maks 15 min hver kveld. Utrolig lettvint og deilig å leve sånn. Og husvasken blir unnagjort mye fortere nå enn tidligere da vi levde et rotere hus. Selv mannen i huset priser lykkelig for dette. Nå får vi mer kvalitetstid til hverandre og alle er mer glade. Man slipper dessuten å bruke masse tid på å lete etter det man skal ha Anonymous poster hash: 1b7c2...1f8 Jeg misunner deg...
Anonym bruker Skrevet 21. august 2015 #5 Skrevet 21. august 2015 Jeg skjønner deg kjempe godt. Jeg hater også husarbeid, og var i samme situasjon som deg, men en dag orket jeg ikke mer. Da tok jeg dratisk til verk, ryddet et og et rom om gangen. Begynte med bodene, garasje, gangen, soverommene, vaskerom, badene, stua og tilslutt kjøkkenet. Kastet alt som kastes, solgt masse på Facebook, ga bort en del ting og klær til folk og fe, og det som var igjen fikk faste plasser. Har minimalt av ting synlig. Lite pynte ting og har mer eller mindre 'sterilt' hjem. Ungene på 5 og 2 år rydder etter seg, og alle lekene ryddes på plass før kveldsmat fortæres. Vi har ikke ryddig til en hver tid, men siden vi har lite ting fremme tar det null komma niks å rydde unna, maks 15 min hver kveld. Utrolig lettvint og deilig å leve sånn. Og husvasken blir unnagjort mye fortere nå enn tidligere da vi levde et rotere hus. Selv mannen i huset priser lykkelig for dette. Nå får vi mer kvalitetstid til hverandre og alle er mer glade. Man slipper dessuten å bruke masse tid på å lete etter det man skal ha Anonymous poster hash: 1b7c2...1f8 Jeg misunner deg... Det er ikke for sent å ta et grep vettu Anonymous poster hash: 1b7c2...1f8
Gjest Antarctica Skrevet 21. august 2015 #6 Skrevet 21. august 2015 Jeg skjønner deg kjempe godt. Jeg hater også husarbeid, og var i samme situasjon som deg, men en dag orket jeg ikke mer. Da tok jeg dratisk til verk, ryddet et og et rom om gangen. Begynte med bodene, garasje, gangen, soverommene, vaskerom, badene, stua og tilslutt kjøkkenet. Kastet alt som kastes, solgt masse på Facebook, ga bort en del ting og klær til folk og fe, og det som var igjen fikk faste plasser. Har minimalt av ting synlig. Lite pynte ting og har mer eller mindre 'sterilt' hjem. Ungene på 5 og 2 år rydder etter seg, og alle lekene ryddes på plass før kveldsmat fortæres. Vi har ikke ryddig til en hver tid, men siden vi har lite ting fremme tar det null komma niks å rydde unna, maks 15 min hver kveld. Utrolig lettvint og deilig å leve sånn. Og husvasken blir unnagjort mye fortere nå enn tidligere da vi levde et rotere hus. Selv mannen i huset priser lykkelig for dette. Nå får vi mer kvalitetstid til hverandre og alle er mer glade. Man slipper dessuten å bruke masse tid på å lete etter det man skal ha Anonymous poster hash: 1b7c2...1f8 Jeg misunner deg...Det er ikke for sent å ta et grep vettu Anonymous poster hash: 1b7c2...1f8 Regner med at når jeg runder pensjonsalderen skal det bli vei i vellinga...
Anonym bruker Skrevet 21. august 2015 #7 Skrevet 21. august 2015 Jeg skjønner deg kjempe godt. Jeg hater også husarbeid, og var i samme situasjon som deg, men en dag orket jeg ikke mer. Da tok jeg dratisk til verk, ryddet et og et rom om gangen. Begynte med bodene, garasje, gangen, soverommene, vaskerom, badene, stua og tilslutt kjøkkenet. Kastet alt som kastes, solgt masse på Facebook, ga bort en del ting og klær til folk og fe, og det som var igjen fikk faste plasser. Har minimalt av ting synlig. Lite pynte ting og har mer eller mindre 'sterilt' hjem. Ungene på 5 og 2 år rydder etter seg, og alle lekene ryddes på plass før kveldsmat fortæres. Vi har ikke ryddig til en hver tid, men siden vi har lite ting fremme tar det null komma niks å rydde unna, maks 15 min hver kveld. Utrolig lettvint og deilig å leve sånn. Og husvasken blir unnagjort mye fortere nå enn tidligere da vi levde et rotere hus. Selv mannen i huset priser lykkelig for dette. Nå får vi mer kvalitetstid til hverandre og alle er mer glade. Man slipper dessuten å bruke masse tid på å lete etter det man skal ha Anonymous poster hash: 1b7c2...1f8 Jeg misunner deg...Det er ikke for sent å ta et grep vettu Anonymous poster hash: 1b7c2...1f8 Regner med at når jeg runder pensjonsalderen skal det bli vei i vellinga... Hehe, når jeg runder pensjonsalder, overtar mest sannsynlig en av ungene våres dette huset, og mannen min og jeg lever forhåpentligvis enda i velgående i en leilighet med heis. Og da kjører vi samme stil, minimalt og heller prioritere å reise og kose oss i glansdager før vi havner på en viss plass :) Anonymous poster hash: 1b7c2...1f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå