Gå til innhold

Noe er riv ruskende galt i forholdet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...når jeg sier unnskyld for å ha bedt mannen klippe gresset.

Jeg spurte om han kunne ta det denne gangen, siden jeg har tatt jobben hele sesongen.

Han kommer inn igjen etter 5 minutter på en jobb jeg bruker 40 minutter. Han hadde klipt midt på og rundt alle hagemøbler, barne og hundelekeR, med klipperen på høyeste nivå.

Jeg lo fordi jeg trodde han tullet og sa han måtte gjøre det ordentlig. Det endte med ei salig skylkebøtte fra mannen om at jeg alltid må ha ting på min måte og at det var bortkastet å klippe gresset.

Og jeg endte med å oppriktig si unnskyld for å ha spurt ham om å ta jobben.

Lengter tilbake til jobb.. Der man kan ha normale samtaler og kan forvente samarbeid av de rundt seg.

Anonymous poster hash: fa663...2a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er som du beskriver her så ja.

Trist lesning

Anonymous poster hash: 0f3e8...c91

Skrevet

Ja, det er det virkelig.

Anonymous poster hash: a3660...cd8

Skrevet

Er mannen din deprimert? Min kan svare slik når han har litt tunge perioder :(

Anonymous poster hash: 91ecb...7a3

Skrevet

Du forstår at dette bare er en strategi for å slippe å klippe gresset igjen?

Anonymous poster hash: 05b79...92f

Skrevet

Sånn hadde jeg det også før. Måtte be om unnskyldning hele tiden, for helt banale ting. Jeg ba han om å gjøre noe husarbeide (han gjorde aldri noe uten at jeg spurte), han slurvet, jeg påpekte det, han ble sur, jeg sa unnskyld.

Nå bor jeg alene og har ikke hatt det så bra på mange år!!

Anonymous poster hash: f20b8...c07

Skrevet

Min eks brukte plenklipping som påskudd for en masse dritt. Den siste sommeren vi bodde sammen ba jeg han om å klippe plenen. Da gikk han og buldret en stund, så tok han fram plenklipperen, så slo han to kvadratmeter, så satte han den bort og buldret mer. Jeg spurte om han hadde vondt i ryggen. Da eksploderte han og skjelte meg ut - ikke fordi jeg ville ha ham til å gjøre en jobb ute, men fordi han husket så tydelig den dagen han hadde kjøpt plenklipperen - da hadde vi nemlig krangla tidligere på dagen. Og den krangelen ville han gjenoppta hver gang han husket på den, dvs ukentlig når plenen skulle slås. Glad det er slutt!

Anonymous poster hash: 0c291...7b1

Skrevet

Er sikker på at dette er ren strategi. Nå kan han bruke "det er ikke noe vits i at jeg gjør det for du vil ha det på DIN måte så da må du nesten gjøre det selv"-kortet.

Menn som slurver med husarbeid slipper å gjøre det fordi det faktisk er konemors feil at hun er så kravstor.

Verste er at mange kvinner går på det. "Stakkars han, han m jo få gjøre ting slik HAN vil det." Så får det liksom ikke hjelpe at han har "vasket badet" uten å tørke over vasken eller vaska doen.

Anonymous poster hash: 2d3aa...05d

Gjest H to the Izzo
Skrevet

Jeg legger merke til at fellesnevneren for alle de tidligere erfaringene folk gjengir her er at det gjelder ekser.

Lykke til, HI!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...