Anonym bruker Skrevet 21. august 2015 #1 Skrevet 21. august 2015 Lurer på om jeg skal velge edge eller vanlig.. Fornøyd med edge? Anonymous poster hash: 0d343...b74
Anonym bruker Skrevet 21. august 2015 #2 Skrevet 21. august 2015 Ingen med erfaring med edgen til samsung her? Anonymous poster hash: 0d343...b74
Rafaella Skrevet 21. august 2015 #3 Skrevet 21. august 2015 (endret) Jeg har edge Er fornøyd med den, men har forstått det sånn at det ikke er noen særlig forskjell på den og vanlig s6 bortsett fra utseendet? Så da er det smaken (og lommeboken) som avgjør. Den er jo litt dyrere pga designet Endret 21. august 2015 av Rafaella
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå