Anonym bruker Skrevet 21. august 2015 #1 Skrevet 21. august 2015 Er gravid, men hva kan være årsaken? Plutselig stikker det vondt som om jeg har masse maur som biter meg overalt der. Anonymous poster hash: 48a0c...e9c
Anonym bruker Skrevet 21. august 2015 #2 Skrevet 21. august 2015 Dytt Anonymous poster hash: 48a0c...e9c
Anonym bruker Skrevet 21. august 2015 #3 Skrevet 21. august 2015 Hvor langt er du på vei? Stikkingen kan muligens være i livmoren, ikke i blæren. Jeg hadde det i starten da jeg var gravid, (i uke 7-8 tror jeg det var) og fikk beskjed om at det var normalt å føle slik pga livmoren som vokste. Anonymous poster hash: b672c...22e
Anonym bruker Skrevet 21. august 2015 #4 Skrevet 21. august 2015 Hvor langt er du på vei? Stikkingen kan muligens være i livmoren, ikke i blæren. Jeg hadde det i starten da jeg var gravid, (i uke 7-8 tror jeg det var) og fikk beskjed om at det var normalt å føle slik pga livmoren som vokste. Anonymous poster hash: b672c...22e 30 ukerOk, tror du det ? Anonymous poster hash: 48a0c...e9c
Anonym bruker Skrevet 21. august 2015 #5 Skrevet 21. august 2015 Hvor langt er du på vei? Stikkingen kan muligens være i livmoren, ikke i blæren. Jeg hadde det i starten da jeg var gravid, (i uke 7-8 tror jeg det var) og fikk beskjed om at det var normalt å føle slik pga livmoren som vokste. Anonymous poster hash: b672c...22e 30 ukerOk, tror du det ? Anonymous poster hash: 48a0c...e9c Hvor langt er du på vei? Stikkingen kan muligens være i livmoren, ikke i blæren. Jeg hadde det i starten da jeg var gravid, (i uke 7-8 tror jeg det var) og fikk beskjed om at det var normalt å føle slik pga livmoren som vokste. Anonymous poster hash: b672c...22e 30 ukerOk, tror du det ? Anonymous poster hash: 48a0c...e9c Siden du er såpass langt på vei, vil jeg tro det er modning. at du kjener at livmorhalsen blir kortere og kanskje åpner seg litt. Jeg fikk slike stikninger inni skjeden rundt uke 31, men kjente det ikke i livmoren/blæren Anonymous poster hash: b672c...22e
Anonym bruker Skrevet 21. august 2015 #6 Skrevet 21. august 2015 Hvor langt er du på vei? Stikkingen kan muligens være i livmoren, ikke i blæren. Jeg hadde det i starten da jeg var gravid, (i uke 7-8 tror jeg det var) og fikk beskjed om at det var normalt å føle slik pga livmoren som vokste. Anonymous poster hash: b672c...22e 30 ukerOk, tror du det ?Anonymous poster hash: 48a0c...e9c Hvor langt er du på vei? Stikkingen kan muligens være i livmoren, ikke i blæren. Jeg hadde det i starten da jeg var gravid, (i uke 7-8 tror jeg det var) og fikk beskjed om at det var normalt å føle slik pga livmoren som vokste. Anonymous poster hash: b672c...22e 30 ukerOk, tror du det ?Anonymous poster hash: 48a0c...e9c Siden du er såpass langt på vei, vil jeg tro det er modning. at du kjener at livmorhalsen blir kortere og kanskje åpner seg litt. Jeg fikk slike stikninger inni skjeden rundt uke 31, men kjente det ikke i livmoren/blæren Anonymous poster hash: b672c...22e Men det sitter 15-20 cm nedenfor navlen, i blæreområdet, ikke i skjeden Anonymous poster hash: 48a0c...e9c
Anonym bruker Skrevet 21. august 2015 #7 Skrevet 21. august 2015 Nedpress? Luvmor og baby trykker veldig på blæra nå. Jeg hadde det, jm trodde det var bekkenløsning med smerter i symfysebenet, men det var ikke vondt da hun trykket på det. Det var inni. Anonymous poster hash: 740b5...bd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå