Gå til innhold

Stikker i blæra, ikke uvi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid, men hva kan være årsaken? Plutselig stikker det vondt som om jeg har masse maur som biter meg overalt der.

Anonymous poster hash: 48a0c...e9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Skrevet

Hvor langt er du på vei? Stikkingen kan muligens være i livmoren, ikke i blæren. Jeg hadde det i starten da jeg var gravid, (i uke 7-8 tror jeg det var) og fikk beskjed om at det var normalt å føle slik pga livmoren som vokste.

Anonymous poster hash: b672c...22e
Skrevet

Hvor langt er du på vei? Stikkingen kan muligens være i livmoren, ikke i blæren. Jeg hadde det i starten da jeg var gravid, (i uke 7-8 tror jeg det var) og fikk beskjed om at det var normalt å føle slik pga livmoren som vokste. Anonymous poster hash: b672c...22e

30 uker

Ok, tror du det :) ?

Skrevet

Hvor langt er du på vei? Stikkingen kan muligens være i livmoren, ikke i blæren. Jeg hadde det i starten da jeg var gravid, (i uke 7-8 tror jeg det var) og fikk beskjed om at det var normalt å føle slik pga livmoren som vokste. Anonymous poster hash: b672c...22e

30 uker

30 uker

Siden du er såpass langt på vei, vil jeg tro det er modning. at du kjener at livmorhalsen blir kortere og kanskje åpner seg litt. Jeg fikk slike stikninger inni skjeden rundt uke 31, men kjente det ikke i livmoren/blæren

Anonymous poster hash: b672c...22e

Skrevet

30 ukerOk, tror du det :) ?Anonymous poster hash: 48a0c...e9c

30 ukerOk, tror du det :) ?Anonymous poster hash: 48a0c...e9c

Siden du er såpass langt på vei, vil jeg tro det er modning. at du kjener at livmorhalsen blir kortere og kanskje åpner seg litt. Jeg fikk slike stikninger inni skjeden rundt uke 31, men kjente det ikke i livmoren/blæren Anonymous poster hash: b672c...22e
Men det sitter 15-20 cm nedenfor navlen, i blæreområdet, ikke i skjeden :)

Skrevet

Nedpress? Luvmor og baby trykker veldig på blæra nå. Jeg hadde det, jm trodde det var bekkenløsning med smerter i symfysebenet, men det var ikke vondt da hun trykket på det. Det var inni.

Anonymous poster hash: 740b5...bd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...