Gå til innhold

Erfaring med mirena hormonspiral??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper dere som har den kan dele erfaring. Jeg fikk satt inn i dag.. Jeg har endometriose og legen mente den ville hjelpe på smertene. Har mye ubehag før mens. Har også pcos i mild grad. Plaget med hår på haken.. Har gått ned alle kiloene etter fødsel og vil ikke legge på meg.. Gruet meg til innsett i dag så fikk ikke spurt så mye... Men det jeg lurer på om den vil hjelpe til å stabilisere hormonene. Har noen opplevd vektøkning eller økt hårvekst? På forhånd tusen takk for svar😊

Anonymous poster hash: e8b56...4d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har erfaring ? ☺️

Skrevet

Jeg har den, og har ikke hatt problemer med den :-) nå er jeg veldig lys da så har ikke så mye hår produksjon,en.det hsr ikke blitt verre hvertfall.

Anonymous poster hash: 27b57...023

Skrevet

Ingen problemer, mindre mens, gått ned i vekt med den. Ingen økt hårproduksjon heller :)

Anonymous poster hash: bd331...694

Skrevet

Måtte ta den ut etter 5 mnd,fikk jævelige humørsvingninger,masse kviser...

Anonymous poster hash: 85f2c...934

Skrevet

Jeg har ikke noen av plagene du nevner. Jeg fikk satt inn og merker ingenting. Ikke vektoppgang, ikke kviser, ikke endringer i humør. Jeg har helt mistet mens (og savner den ikke). Ikke blir jeg gravid heller. Er kjempefornøyd!

Anonymous poster hash: 70d69...f4f

Skrevet

Kronisk soppinnfeksjon, mye sperter i korsrygg og den ville ikke ligge i ro fordi kroppen ville kvitte seg med fremmedlegemet.

Hele underlivet sto i brann, smerte, svie, ubehag og kløe. Var en lettelse å få den fjernet etter 4-5 mnd, da hadde den vokst litt inn i livmorveggen mye lavere i livmoren enn der den skulle ligge.

Hverken jeg, søsteren min eller mammaen min kan ha spiral, kroppen støter de ut.

Anonymous poster hash: a1e8c...c12

Skrevet

Har hatt den i 1 år, veldig fornøyd!! Ingen plager! Har nesten mistet mensen, dvs blør veldig lite. :-)

Anonymous poster hash: f99ca...34d
Skrevet

I starten fikk jeg store kviser på ryggen, etter ca ett år har jeg null kviser og null mens. Det er fantastisk!!

Anonymous poster hash: 30e80...719

Skrevet

Har hatt den to ganger (mellom graviditet) og vært strålende fornøyd begge gangene. Ingen mens eller noen andre ting jeg har merket endringer på.

Viktig å gi det noen måneders tilvenning, det kan være litt ubehag i starten samt småblødninger, men hold ut dette så blir det sååå greit etterhvert :-)

Anonymous poster hash: f32ee...b7c

Skrevet

Altså mensen ble borte skulle det stå :-)

Anonymous poster hash: f32ee...b7c

Skrevet

Tusen takk for gode svar😊 godt å høre flesteparten har gode erfaringer👍🏻👍🏻👍🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...