Anonym bruker Skrevet 21. august 2015 #1 Skrevet 21. august 2015 Håper dere som har den kan dele erfaring. Jeg fikk satt inn i dag.. Jeg har endometriose og legen mente den ville hjelpe på smertene. Har mye ubehag før mens. Har også pcos i mild grad. Plaget med hår på haken.. Har gått ned alle kiloene etter fødsel og vil ikke legge på meg.. Gruet meg til innsett i dag så fikk ikke spurt så mye... Men det jeg lurer på om den vil hjelpe til å stabilisere hormonene. Har noen opplevd vektøkning eller økt hårvekst? På forhånd tusen takk for svar😊 Anonymous poster hash: e8b56...4d2
Anonym bruker Skrevet 21. august 2015 #2 Skrevet 21. august 2015 Ingen som har erfaring ? ☺️ Anonymous poster hash: e8b56...4d2
Anonym bruker Skrevet 21. august 2015 #3 Skrevet 21. august 2015 Jeg har den, og har ikke hatt problemer med den :-) nå er jeg veldig lys da så har ikke så mye hår produksjon,en.det hsr ikke blitt verre hvertfall. Anonymous poster hash: 27b57...023
Anonym bruker Skrevet 21. august 2015 #4 Skrevet 21. august 2015 Ingen problemer, mindre mens, gått ned i vekt med den. Ingen økt hårproduksjon heller Anonymous poster hash: bd331...694
Anonym bruker Skrevet 21. august 2015 #5 Skrevet 21. august 2015 Måtte ta den ut etter 5 mnd,fikk jævelige humørsvingninger,masse kviser... Anonymous poster hash: 85f2c...934
Anonym bruker Skrevet 22. august 2015 #6 Skrevet 22. august 2015 Jeg har ikke noen av plagene du nevner. Jeg fikk satt inn og merker ingenting. Ikke vektoppgang, ikke kviser, ikke endringer i humør. Jeg har helt mistet mens (og savner den ikke). Ikke blir jeg gravid heller. Er kjempefornøyd! Anonymous poster hash: 70d69...f4f
Anonym bruker Skrevet 22. august 2015 #7 Skrevet 22. august 2015 Kronisk soppinnfeksjon, mye sperter i korsrygg og den ville ikke ligge i ro fordi kroppen ville kvitte seg med fremmedlegemet. Hele underlivet sto i brann, smerte, svie, ubehag og kløe. Var en lettelse å få den fjernet etter 4-5 mnd, da hadde den vokst litt inn i livmorveggen mye lavere i livmoren enn der den skulle ligge. Hverken jeg, søsteren min eller mammaen min kan ha spiral, kroppen støter de ut. Anonymous poster hash: a1e8c...c12
Anonym bruker Skrevet 22. august 2015 #8 Skrevet 22. august 2015 Har hatt den i 1 år, veldig fornøyd!! Ingen plager! Har nesten mistet mensen, dvs blør veldig lite. :-) Anonymous poster hash: f99ca...34d
Anonym bruker Skrevet 22. august 2015 #9 Skrevet 22. august 2015 I starten fikk jeg store kviser på ryggen, etter ca ett år har jeg null kviser og null mens. Det er fantastisk!! Anonymous poster hash: 30e80...719
Anonym bruker Skrevet 22. august 2015 #10 Skrevet 22. august 2015 Har hatt den to ganger (mellom graviditet) og vært strålende fornøyd begge gangene. Ingen mens eller noen andre ting jeg har merket endringer på. Viktig å gi det noen måneders tilvenning, det kan være litt ubehag i starten samt småblødninger, men hold ut dette så blir det sååå greit etterhvert :-) Anonymous poster hash: f32ee...b7c
Anonym bruker Skrevet 22. august 2015 #11 Skrevet 22. august 2015 Altså mensen ble borte skulle det stå :-) Anonymous poster hash: f32ee...b7c
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #12 Skrevet 23. august 2015 Tusen takk for gode svar😊 godt å høre flesteparten har gode erfaringer👍🏻👍🏻👍🏻 Anonymous poster hash: e8b56...4d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå