Gå til innhold

Villa perlesukker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, noen må ta en alvorsprat med damen...

Jeg får lyst til å si til henne på et vis, der hun snapper og filmer og dokumenterer ALT som skjer!

Jeg er flau helt inn til ryggmargen, hun er verre enn en 18 åring uten filter.

Er det greit å holde på slik? Hvorfor sier ingen i hennes nærhet eller andre til henne???

Anonymous poster hash: 32e16...09c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke skrive en kommentar på bloggen hennes da? Du er jo like ille som de rundt henne som ikke sier fra hvis du ikke tør det...

Skrevet

Kan Du ikke bare se en annen vei...

Anonymous poster hash: 14e0f...4e8

Skrevet

Hun virker ikke helt frisk stakkars

Anonymous poster hash: f9811...ae2

Skrevet

Hva skjer?

Anonymous poster hash: 6504f...0da

Skrevet

Æsj, jeg bet på... Tenkte at dette bare ble lagt ut for å få flere klikk, men nysgjerrigheten var litt for sterk... Skal aldri mer inn på den siden...

Anonymous poster hash: 15775...dbb

Skrevet

Hvorfor lese bloggen i det hele tatt hvis du ikke liker henne?

Skrevet

Amen for at mine foreldre har nettvett!

Anonymous poster hash: 743e5...513

Skrevet

Ser ikke noe galt jeg. Forstår ikke hva dere snakker om.

Anonymous poster hash: 6504f...0da

Skrevet

Har fulgt henne på snap i noen dager nå og hun får jo bare tulle og fjolle så mye hun vil. Men det er synd hvor mye hun eksponerer barna. Fatter ikke at hun kan gjør det.

Anonymous poster hash: d7bdf...694

Skrevet

Tenk at hun sier at sin egen datter har hamsterkinn!! Hallo? Det er sikkert gøy for datteren å lese.

Skrevet

Herregud, noen må ta en alvorsprat med damen...

Jeg får lyst til å si til henne på et vis, der hun snapper og filmer og dokumenterer ALT som skjer!

Jeg er flau helt inn til ryggmargen, hun er verre enn en 18 åring uten filter.

Er det greit å holde på slik? Hvorfor sier ingen i hennes nærhet eller andre til henne???

Anonymous poster hash: 32e16...09c

Ingen sier noe fordi ingen tør.

Alle i nærområdet vet hvordan hun oppfører seg dersom hun kommer i konflikt. Alle skyr unna.

Men det skal folk ha, alle tar vare på barna hennes, så tror ikke barna merker at alle er redd henne.

Og om det er noen som kommenterer negativt på Facebook/blogg så sletter hun bare kommentarene. Bare prøv selv, så ser dere! ;)

Anonymous poster hash: a2874...6d8

Skrevet

Tenk at hun sier at sin egen datter har hamsterkinn!! Hallo? Det er sikkert gøy for datteren å lese.

Synes det var drøyere at hun skrev at datteren hadde 4 av "de 7 skjønnhetene".. 

Anonymous poster hash: 7ba8e...0dc

Skrevet

Leser ikke bloggen hennes, men ut i fra det dere skriver om henne, så kan dama umulig være helt i vater?.??

Skrevet

Men, har hun ikke en egen rådgiver i UB som veileder henne da? Håper hun ikke føler at hun må utlevere barna for å få klikk... Hadde vel vært unaturlig å ikke ha de med i det hele tatt når man er alenemor til 4 og har livstilsblogg, med det er en balansegang!

Det eneste vi kan gjøre for å påvirke er vel å slutte å følge da?

Skrevet

Hvorfor leser du bloggen hennes da?

Har du en diagnose eller noe?

Det er iallfall noe galt med deg.

Anonymous poster hash: cb0b4...3e3

Skrevet

Synes det var drøyere at hun skrev at datteren hadde 4 av "de 7 skjønnhetene".. 

Anonymous poster hash: 7ba8e...0dc

Hva er de 7 skjønnheter?

Anonymous poster hash: 64db3...6aa

Skrevet

Oj, dette var jo et åpent brev til bestemor. Hvem andre vil vel lese i detalj hva andres unger gjør hver dag? Synes det er rart at ikke helsesøstre eller bv forteller bloggerne, henne og flere andre, at dette ikke er greit.

Anonymous poster hash: 6aee7...966
Skrevet

Hun bruker ungene sine for alt de er verd. Alt for å slippe å måtte ta seg en helt vanlig jobb!

Anonymous poster hash: efafd...31e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...