Anonym bruker Skrevet 21. august 2015 #1 Skrevet 21. august 2015 Hvor vanlig er det at kun den ene i et forhold inviteres i bryllup? Mannen min er bedt i bryllup i helga, men det er uten følge. Han må reise fra byen for å delta på festen. Har aldri opplevd at bare en av oss blir invitert før, og synes det er litt rart.. Nå skal det nevnes at det er til en kollega, som jeg ikke har noe forhold til, men likevel...? Vi har vært sammen i en evighet og har to barn - om det skulle spille noen rolle:) Anonymous poster hash: e2e5e...e74
Anonym bruker Skrevet 21. august 2015 #2 Skrevet 21. august 2015 Veeeeldig spesielt at du ikke ble invitert da! Anonymous poster hash: 112eb...94e
Anonym bruker Skrevet 21. august 2015 #3 Skrevet 21. august 2015 Uvanlig og kjemperart! Anonymous poster hash: 34940...6e3
Anonym bruker Skrevet 21. august 2015 #4 Skrevet 21. august 2015 Har opplevd det en gang men da var det ei i barselgruppa som ville at vi jentene skulle ha en fest sammen og de hadde begrensning på hvor mange gjester de kunne ha i lokalet som lå like ved der alle bor. Men er vel mest vanlig at man blir bedt som par. Anonymous poster hash: 3a5ae...2f4
Anonym bruker Skrevet 21. august 2015 #5 Skrevet 21. august 2015 Har opplevd det en gang. Var invitert til mitt søskenbarn sitt bryllup uten følge. Jeg og min samboer hadde vært sammen 3-4 år tror jeg på det tidspunktet. Bryllupet var 5 timer unna. Anonymous poster hash: 04d8d...20a
Mille & lillegutt Skrevet 21. august 2015 #6 Skrevet 21. august 2015 Jeg ble invitert til min venninnes bryllup uten samboer (som hun kjenner godt). Jeg dro ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå