Gå til innhold

Var dette ok av meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sendte epost til læreren nå, for å spørre om hvordan det har gått med barnet mitt denne første uken på skolen... 1 barnet som er på skolen, så jeg er så usikker og bekymret...

Håper læreren syns det er ok at jeg sender mail..

Anonymous poster hash: fa9ab...0c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig er det ok :-)

Anonymous poster hash: 2bf1c...61a

Skrevet

Hvorfor snakker du ikke direkte med læreren? Lærere må rive av seg håret av folk som skriver mailer, sender sms og ringer dem! Kunne ikke falt meg inn å gjøre det.

Anonymous poster hash: e8748...130

Skrevet

Hvorfor snakker du ikke direkte med læreren? Lærere må rive av seg håret av folk som skriver mailer, sender sms og ringer dem! Kunne ikke falt meg inn å gjøre det.

De river seg jo også i håret av foreldre som prøver å få et par ord ved henting og levering.

Min erfaring er st de ikke er så fryktelig glad i ekstra møter heller.

Anonymous poster hash: 8a2dd...819

Skrevet

Og hvorfor ikke? Jeg har prøvd å snakke med lærer på skolen, men hun er fryktelig opptatt. Prøvde også å ringe da skolen sendte barnet mitt på skolebussen da han skulle på sfo, ingen svar. Ungen kom hjem til låst dør.

Anonymous poster hash: 98d49...d24

Skrevet

Det er sikkert greit det. Men, om alle foreldre hadde gjort det samme hadde læreren hatt mye å gjøre. 

Dersom det er noe spesielt får du beskjed.

Og..snakk med barnet ditt, du får vel svar ;)

Anonymous poster hash: 7ed41...def
Skrevet

Må jo være mye bedre med mail? Da kan den besvares når læreren har tid. Jeg ville blitt koko hvis flere foreldre stod klare til å gripe fatt i meg i det jeg var på vei til eller fra noe.

Anonymous poster hash: 9eab8...822

Skrevet

Jeg tenker at det er naturlig at du er bekymret, men så lenge barnet ikke gir uttrykk for at noe er galt så behøver du ikke kontakte lærer for de tar kontakt med foreldrene så fort de fanger opp noe galt.

Når dwt er sagt så er det bedre med mail eller tlf da kan h*n svare når det er tid. Det er en innkjøringsfase for små og store .

Anonymous poster hash: 2f50f...119

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...