.....oceana...... Skrevet 20. august 2015 #1 Skrevet 20. august 2015 Min femåring svetter utrolig mye om kvelden/natten, særlig de første par timene. Han blir helt våt, og må ha rent sengetøy annenhver dag... Noen som har erfaring med noe lignende? Er det bare sånn det er for en del barn, eller burde jeg bekymre meg? Var inne og sjekket han nå, og da var håret hans helt gjennom vått, og det samme med puta og dyna. Han sover bare i boxer og med god lufting.
GeeGee Skrevet 20. august 2015 #2 Skrevet 20. august 2015 Synes det høres mye ut. Har dette kommet i det siste, eller har det "alltid" vært sånn? Er allmentilstanden på dagtid bra? Lurer på om jeg ville forhøre meg med en lege.
.....oceana...... Skrevet 20. august 2015 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2015 Han har alltid vært slik. Så fort han er i aktivitet også så rennet svetten nedover ansiktet på han, og han blir gjennomvåt. Han er en aktiv liten gutt, frisk og rask 😊💙
Anonym bruker Skrevet 20. august 2015 #4 Skrevet 20. august 2015 Nevøen min er slik. Alltid vært det, nå er han 12. Gjennomvåt hver kveld de første timene etter at han har sovnet. Han er frisk og rask. Så lenge han alltid har vært slik og han ikke har andre symptomer ville jeg ikke vært bekymret. Anonymous poster hash: f53f8...f8b
GeeGee Skrevet 20. august 2015 #5 Skrevet 20. august 2015 Bra at han "alltid" har vært sånn, og er frisk og rask, da ble jeg beroliget
Anonym bruker Skrevet 20. august 2015 #6 Skrevet 20. august 2015 Min er også sånn. Når han sovner blir han gjennomvåt på kroppen og i håret og på sengeklær. Har alltid vært sånn. Nå er han 6år. Anonymous poster hash: 21f58...be1
Anonym bruker Skrevet 20. august 2015 #7 Skrevet 20. august 2015 Slik er gutten vår på 10 år også. Må alltid gå inn etter en halvtime og ta av han dyna, eller så drukner han i svette. Blir også veldig fort våt av svette ved fysisk aktivitet. Har alltid vært slik. Anonymous poster hash: c5355...622
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå