Gå til innhold

+39 nr som ringer meg hele tiden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringer alt mellom 8 på morgen til 22 på kvelden! Veldig irriterende siden jeg går natt, men har noen dager lyden på når mannen er bortreist, mtp bhg og skole.

Har blokkert hvert nr, men de ringer bare med et nytt.

Noe jeg kan gjøre for å få slutt på dette?

Anonymous poster hash: 22caf...911

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tør ikke å svare når det er +39, hvilket land er det? Leste et sted at de tappet for penger om man svarte.

HI

Skrevet

Blokker nr..

Anonymous poster hash: c54e4...13c

Skrevet

Har du iphone? Sett på "sovemodus" og still det inn sånn at du godtar alle kontakter i sovemodus. Da slipper du i hvert fall ringelyden.

Evt kan du legge barnehage og skole til i favoritter, og kun godta at favoritter ringer når mobilen står i sovemodus. Veldig greit når du skal sove etter nattevakt!

Anonymous poster hash: d4235...166

Skrevet

Takk for tips! Har laget en favorittliste nå slik at bare de som står på den gir ringelyd:)

HI

Skrevet

Jeg er også blitt oppringt fra disse 39-nr. Om du sjekker på telefonterror.no så finner du dem som regel. Det ene jeg sjekket der var visstnok noe salg via Italia, noe hudpleiegreier... iflg. noen på telefonterror.no, i hvert fall.

Jeg synes det er så bra med telefonterror.no, jeg bruker siden stadig vekk for å sjekke nr. som stadig ringer, også norske. Jeg lagrer alle disse nr. på telefonen min som salg, markedsføring osv.... da vet jeg at jeg ikke trenger ta tlf. når de ringer, for ser med det samme hva det er ;)

Anonymous poster hash: b8b26...21b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...