Gå til innhold

Opphengt i foreldrene sine i voksen alder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, nå kom svigers innom siden de bor i nærheten av oss i helgene. Skal pynte til selskap i helgen. Gubben var borte fra 08-19 idag og løp ut for og prate med dem rett etter minste var i seng. Ikke av viktige grunner selvsagt. Vært der i 40 minutter allerede og han ser de hver eneste helg. Jeg har jo ikke sett han idag.. Fint de har et nært forhold men jeg synes for min egen del det blir litt mye. Hadde studieplass klar i høst og ytret ønske om og flytte. Han sa nei siden han ikke ville si opp jobben enda (prøvetid nettopp ferdig) og fordi da har vi ikke barnevakt? (hans mor...) han bodde lenge hjemme og nå skjønner jeg hvorfor.

Anonymous poster hash: b3b38...59b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott at han har ett godt forhold til foreldrene sine. Håper jeg får ett like godt forhold til mine barn når de vokser opp og etablerer seg!

Bare så synd at hans sjalu kjæreste skal komme i mellom.. Må han ha viktige grunner for å få tilatelse til å snakke emd foreldrene sine? Skjerp deg! Fortsetter du slik blir du singel før du aner ordet av det..

Anonymous poster hash: c9c21...d23

Skrevet

Det KAN bli for mye av det gode!!!

Min mann spør heller sin mor om råd enn meg, og han tar avfjørelser om f.eks interiør basert på hennes mening fremfor min...

Anonymous poster hash: 276cc...bc1

Skrevet

Min mann spør heller sin mor om råd enn meg, og han tar avfjørelser om f.eks interiør basert på hennes mening fremfor min... Anonymous poster hash: 276cc...bc1

På tide å ta hintet kanskje?

Skrevet

Min mann spør heller sin mor om råd enn meg, og han tar avfjørelser om f.eks interiør basert på hennes mening fremfor min... Anonymous poster hash: 276cc...bc1

Det har ALLTID vært sånn, vi har vært sammen i 10 år ..... Han har fått høre det jaa 👌🏻👌🏻👌🏻

Anonymous poster hash: 276cc...bc1

Skrevet

Så flott at han har ett godt forhold til foreldrene sine. Håper jeg får ett like godt forhold til mine barn når de vokser opp og etablerer seg!

Bare så synd at hans sjalu kjæreste skal komme i mellom.. Må han ha viktige grunner for å få tilatelse til å snakke emd foreldrene sine? Skjerp deg! Fortsetter du slik blir du singel før du aner ordet av det..

Anonymous poster hash: c9c21...d23

Hehe, blir han singel flytter han vel hjem igjen. Det er jeg omtrent sikker på. Og han nærmer seg 30

Anonymous poster hash: b3b38...59b

Skrevet

Det har ALLTID vært sånn, vi har vært sammen i 10 år ..... Han har fått høre det jaa Anonymous poster hash: 276cc...bc1

Kanskje dine meninger har vært på bærtur de siste 10 årene?

Skrevet

Men er det ikke viktig å ha barnepass i nærheten da? Jeg ville ikke flyttet til en plass hvor jeg ikke hadde noe familie som kunne passe barna mine. Upraktisk. 

Det er vel fint at mannen har et godt forhold til familien sin? Skjønner ikke greia. Mannen min derimot har et godt forhold til senga. Han har ligget i senga siden klokken 1900, da minstemann ble lagt. Vi har alle våre problemer:)

Anonymous poster hash: 786fb...5b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...