Moradi! Skrevet 20. august 2015 #1 Skrevet 20. august 2015 Vi lå i senga å han lå å sparka. Jeg flytta hånda i det han sparket, så neglen traff vristen å han begynte å blø! Vet ikke hvem av oss som gråt mest. Trenger å høre flere klønete historier, så kanskje jeg føler meg bedre..
Anonym bruker Skrevet 20. august 2015 #2 Skrevet 20. august 2015 Hoho! Det var et UHELL! Sånt skjer. Forøvrig "kasta" jeg min oppi dørkarmen da han var liten. Brukte liksom å kaste han litt opp i lufta, voooooi sa jeg og han lo. Vel den ene gangen glemte jeg meg og gjorde når jeg sto i døra og der er det jo en karm så taket er nødvendigvis litt lavere. DUNK! Og veldig dårlig samvittighet etterpå og myyyyye mere forsiktig!!! Anonymous poster hash: 06eed...56d
Anonym bruker Skrevet 20. august 2015 #3 Skrevet 20. august 2015 Ehh Anonymous poster hash: 49fc4...3bf
Anonym bruker Skrevet 20. august 2015 #4 Skrevet 20. august 2015 Hoho! Det var et UHELL! Sånt skjer. Forøvrig "kasta" jeg min oppi dørkarmen da han var liten. Brukte liksom å kaste han litt opp i lufta, voooooi sa jeg og han lo. Vel den ene gangen glemte jeg meg og gjorde når jeg sto i døra og der er det jo en karm så taket er nødvendigvis litt lavere. DUNK! Og veldig dårlig samvittighet etterpå og myyyyye mere forsiktig!!! Anonymous poster hash: 06eed...56d Det har jeg gjort også Og gått med minste og holdt / leid i begge hender og mistet taket så babyen gikk rett på snørra. Og skrapt baby hodet inn i et hjørne en gang og en hylle en annen gang. Anonymous poster hash: 33607...c64
Gustav Klitt Skrevet 20. august 2015 #5 Skrevet 20. august 2015 Hoho! Det var et UHELL! Sånt skjer. Forøvrig "kasta" jeg min oppi dørkarmen da han var liten. Brukte liksom å kaste han litt opp i lufta, voooooi sa jeg og han lo. Vel den ene gangen glemte jeg meg og gjorde når jeg sto i døra og der er det jo en karm så taket er nødvendigvis litt lavere. DUNK! Og veldig dårlig samvittighet etterpå og myyyyye mere forsiktig!!! Anonymous poster hash: 06eed...56d Det har jeg gjort også Og gått med minste og holdt / leid i begge hender og mistet taket så babyen gikk rett på snørra. Og skrapt baby hodet inn i et hjørne en gang og en hylle en annen gang. Anonymous poster hash: 33607...c64 *babyhodet Grrrr.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2015 #6 Skrevet 20. august 2015 Når han var baby holdt han på å ramle ned fra sengen min så jeg grep kjapt om han,å kom borti med neglene så han fikk kloremerket. Flaut når folk spurte hvordan han hadde fått kloremerket. Småen likte ikke å vaske håret så når jeg skulle skille ut såpen fra håret hans så kaster han hodet bakover så brått at jeg mistet grepet om han å småen går under vannet med hodet :S En annen gang var han kanskje 2 år å han satt å lekte å koset seg i badekaret mens jeg holdt på med klesvasken i samme rom. Han sier at han skal sove å jeg svarer med ryggen til han. Plutselig hører jeg at han går under vann med hodet! Han hadde visst leket at han skulle sove å dermed lagt seg ned i badekaret å da fått hodet under vann. Vi har panelovn i stuen å når småen var 1.5 år så tok han bortpå den,å i stedet for å ta hånden vekk når han brant seg så hylskreik han heller å fjernet ikke hånden. Så det endte med andregradsforbrenning.. Heldigvis en veldig mild grad av andregradsforbrenning men var likevel en skremmende opplevelse Anonymous poster hash: 8f84d...95f
Anonym bruker Skrevet 20. august 2015 #7 Skrevet 20. august 2015 Klora min datter på gommen så hun begynte å blø. Jeg skulle plukke opp en and i badet hennes og hun gapet og bøyde seg samtidig. HUFF.... 😏 Anonymous poster hash: ecdbb...f99
Anonym bruker Skrevet 20. august 2015 #8 Skrevet 20. august 2015 Minste her var fæl til å klore seg i ansiktet. Da vi kom hjem fra sykehuset etter fødselen skulle jeg derfor klippe neglene hennes (klarte ikke å rive dem av). Endte med å klippe henne i to fingre Bare bittelitt, men jeg er lei for det enda. Anonymous poster hash: e1c51...2ba
PeppaPig Skrevet 20. august 2015 #9 Skrevet 20. august 2015 Hoho! Det var et UHELL! Sånt skjer. Forøvrig "kasta" jeg min oppi dørkarmen da han var liten. Brukte liksom å kaste han litt opp i lufta, voooooi sa jeg og han lo. Vel den ene gangen glemte jeg meg og gjorde når jeg sto i døra og der er det jo en karm så taket er nødvendigvis litt lavere. DUNK! Og veldig dårlig samvittighet etterpå og myyyyye mere forsiktig!!! Anonymous poster hash: 06eed...56d Akkurat dette gjorde jeg også med eldste datteren min - hele to ganger.. Det var et par uker mellomrom mellom hendelsene, men man skulle jo tro at jeg da visste at taket var lavere akkurat der... Da hun var rundt 9 mnd gammel tråkket jeg på hånda hennes. Jenta krabbet i lynfart og idet jeg setter ned foten så har hun satt hånda si der og jeg tråkker på den. Da hun lærte seg å gå (var ca 11 mnd gammel) så klarte hun å snuble i foten min og gikk med hodet først inn i tv-bordet vårt. Dette var et glassbord og hun fikk et skikkelig stort kutt i panna. Hun fossblødde (hodeskader blør visst endel) så vi dro rett på legevakta hvor hun ble limt sammen igjen. Hun er 6 år nå og jeg kan enda skimte et lite arr hvor det skjedde. For et par dager siden skulle jeg klippe neglene til babyen min. Akkurat i det jeg klipper så beveger hun på fingrene slik at jeg klipper skjevt og tar litt av huden. Stakkars baby begynte å blø. Huff!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2015 #10 Skrevet 20. august 2015 Her slo jeg tutkoppen hardt i gommen så blodet skvatt ( selvfølgelig et uhell og et resultat av hennes hode i fart mot koppen ) Slo faktisk frem en tann som lå og lura under tannkjøttet også.. :/ Anonymous poster hash: 4b95f...ad3
Anonym bruker Skrevet 20. august 2015 #11 Skrevet 20. august 2015 Å en av de barnehageansatte klarte å klemme hånden til sønnen min i døren,glad det ikke var jeg som klarte å gjøre noe sånt med uhell. Småen hadde visst hylskriket en god stund etterpå stakkar :S Anonymous poster hash: 8f84d...95f
Anonym bruker Skrevet 20. august 2015 #12 Skrevet 20. august 2015 Snakk om og være hystrisk Anonymous poster hash: 7c479...4af
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 20. august 2015 #13 Skrevet 20. august 2015 Dyttet begge over ende fordi de har stått rett bak meg. Dunket hodet dems i dørkarmen og i hattehylla på fly. Klipt ene i øret når jeg prøvde meg som frisør. Uhell skjer.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2015 #14 Skrevet 21. august 2015 Lå i sjukehussenga og tok bilder av nurket mitt. Plutselig gled mobilen ut av hånden min og ned på fjeset til babyen. Følte meg grusom! Men tror kjaken tok av, for babyen gråt ikke😊👍 Anonymous poster hash: 310d0...2e6
Anonym bruker Skrevet 21. august 2015 #15 Skrevet 21. august 2015 Hadde babyen liggende på gulvet, og skulle ta på siklesmekka. Men den gikk altså ikke igjen. Jeg prøvde så hardt så hardt. Ungen skrek jo som en gal, som hun gjorde da jeg la henne ned også.. Plutselig gikk knappen igjen. Ungen hylte enda høyere. Trodde ikke det va noe galt før jeg løftet henne opp, og det viste seg at huden hennes satt imellom en av trykknappene! Trodde ikke det var mulig.! Kjenner enda på følelsen, enda det er 3 år siden.. Anonymous poster hash: ab459...b7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå