Anonym bruker Skrevet 20. august 2015 #1 Skrevet 20. august 2015 http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Forskere-har-avslort-hvordan-fedme-gen-fungerer-8131658.html Ber alle som påstår at det bare er genetikken som gjør dem fete - det står faktisk at JA - noen er mer disponert for å bli fete og forklaringen ligger i genene. Hvis man er disponert - så må man jo ta høyde for det! Akkurat som personer som har leiden i familien, må gjøre visse ting for å unngå blodpropp Folk som har en historikt for hjerte/karsykdommer, må passe på ifht det osv osv osv osv. Anonymous poster hash: 67e1d...755
Anonym bruker Skrevet 20. august 2015 #2 Skrevet 20. august 2015 Er forresten selv av den typen som legger utrolig lett på meg. Jeg er likevel normalvektig fordi jeg begrenser inntaket og sørger for masse bevegelse og trim i hverdagen! Anonymous poster hash: 67e1d...755
Anonym bruker Skrevet 20. august 2015 #3 Skrevet 20. august 2015 Var det ikke så at den genvarianten kunne forklare ca 3,5 kg økt vekt i forhold til dem med den vanligste varianten? Det er jo ikke akkurat det som gir syklig overvekt. Anonymous poster hash: 38880...7b8
Anonym bruker Skrevet 20. august 2015 #4 Skrevet 20. august 2015 Jeg er en av de. Har fått påvist lav forbrenning og. Så skal jeg holde meg på samme vekt. Så må jeg ligge på rundt 1600 kalorier om dagen, og trene lett. Skal jeg gå ned i vekt derimot, så må jeg ligge lavere på kalorier og trene mer. Og det er ganske frustrerende å gå ned 100-200 g i uka, da man er kjempeflink med mat og trening. Jeg veier 75 kg, og skulle gjerne gått ned 10 kg. Men det tar lang tid. Ser på barna mine og. Ene barnet veldig fysisk aktiv, spiser litt mer mat enn sitt søsken, og er kraftig. Søskenet er mer lat, og ikke så mye fysisk aktiv og er tynn som en strek. Vi har jo alle forskjellig forbrenning. Anonymous poster hash: afd30...ef8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå