Anonym bruker Skrevet 20. august 2015 #1 Skrevet 20. august 2015 Har ei venninne som alltid skal spille inn sanger som hun hører på radioen på snap. Hun kjører som oftest på motorveien, og med barn i barnesete. Blir så sinnsykt forbannet over henne. Hva skal man gjøre liksom?? Anonymous poster hash: 9c121...d28
Anonym bruker Skrevet 20. august 2015 #3 Skrevet 20. august 2015 Når folk sender meg snap mens de kjører skriver jeg "øya på veien" eller lignende tilbake. Når det er sagt så sendte jeg en snap selv i går, vet ikke hva som kom over meg...tok bare bilde av det telefonen pekte på der og da og laget en smiley (det gjør man jo nesten uten å se på telefonen). Men til vanlig er jeg ganske rigid på det altså. Anonymous poster hash: 10de0...f32
Anonym bruker Skrevet 20. august 2015 #4 Skrevet 20. august 2015 Har to sånne personer jeg får snap av. Den ene er min mor på 55. Hun har jeg gitt beskjed til. Blir jo bekymret. Han andre er nylig kommet inn i familien. Er ikke så close med han at jeg tør gi beskjed. Anonymous poster hash: 326f2...950
Anonym bruker Skrevet 20. august 2015 #5 Skrevet 20. august 2015 Hadde ei venninne som var slik. Hun satt med mobilen i handa under hele bilturen, både motorvei og småveier. Chatter med 5 stk samtidig, ringer, snapper, bytter sanger etc etc. Jeg sa jeg ikke satte pris på det, og spesielt når sønnen min var med i bilen (hun har selv 2), men det går visst ikke inn hos noen. En vakker dag lærer de nok, men da er de kanskje et barn i minus, eller selv under bakken. Anonymous poster hash: c2123...315
Anonym bruker Skrevet 20. august 2015 #6 Skrevet 20. august 2015 Synes det er så rart at dere sier "en dag skal de lære". Jeg personlig føler meg ikke trygg i trafikken med slike førere! Her gjør jeg alt for at turen skal være trygg for meg og mine barn, også skal en idiot som sitter på mobilen skade meg og barna mine ! Er det ikke mulig å varsle politiet på noen måte?? HI Anonymous poster hash: 9c121...d28
PeppaPig Skrevet 20. august 2015 #7 Skrevet 20. august 2015 Det er ikke bare sitt eget liv de gambler med når de tekster/snapper osv med mobilen mens de kjører, men også alle andre som er på veien samtidig. De vedtok nettopp en lov her jeg bor (ikke i Norge) at all mobilbruk er ulovlig med mindre bilen er parkert. Selv ved rødt lys/stoppskilt/stillestående kø har man ikke lov til å bruke mobilen med mindre det er en emergency. Spør du meg så burde jo dette være common sense, men dengang ei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå