Gå til innhold

knust skjerm på iphone

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lønner det seg å bytte skjerm eller er det like så greit å kjøpe ny.

Har en iphone 5s som gikk i bakken og knuste. Den er 1,5 år og er litt treig og lite plass/minne.

Er så usikker på om jeg bør bytte skjerm eller kjøpe ny.

Føler det blir litt feil å bruke nesten 1000kr på en tlf for så å måtte evt kjøpe ny om 6 mnd

Anonymous poster hash: f15f8...f65
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Iphone 5s er en rask telefon, og det svarer seg å fikse den. Men det kan virke som du er lysten på en ny. Om jeg var deg ville jeg fikset den, brukt den i noen mnd. til iphone 6s/7 kommer, så selger du 5s og kjøper heller ny da.

Anonymous poster hash: 89683...1e6
Skrevet

Jeg hadde fikset skjermen, tatt sikkerhetskopi og gjennopprettet den. da blir den som ny :-)

Skrevet

Reiseforsikring 😳

Anonymous poster hash: 8652a...48d

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei jeg har lagt ut en video på youtube som forklarer hvordan du reparerer iphone 5s. Det lønner seg iallefall å reparere den selv. Ikke er det så veldig vanskelig heller. Et tips hvis den er treg: Prøv å gjennomrette telefonen, og evt overføre bilder, videoer og større filer til pcen/macen. Iphone 5S er fremdeles en nokså god telefon, og du får lett solgt den på finn.no. Legger ved link til video her: https://youtu.be/IRbKQTKwhws

Skrevet

Kjøp digitizer på Ebay eller via norske nettbutikker. Koster alt fra 290-800kt. Du bytter enkelt selv med et lite sett. Du mister da garantien men men. Er helt

Sikkert en villig ungdom det ute som gjerne bytter for deg. Jeg har byttet på 2 stk nå og skal ta en 3 i morgen. Tar ca 3-5 min avhengig av skruene og verktøyet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...