Anonym bruker Skrevet 20. august 2015 #1 Skrevet 20. august 2015 Hvilken kasse har du? Anonymous poster hash: 59167...69d
klg,2 boys now:) Skrevet 20. august 2015 #2 Skrevet 20. august 2015 Nei prøvde de alle og ikke fornøyd.synes ikke prisen sto i samsvar og var mye som ikke helt slo an hjemme hos oss. Men de gir seg ikke fordet,har selgere fra de på døren hver uke.nå er det blitt så mye bedre..bla bla
Miss Chocolate Skrevet 20. august 2015 #3 Skrevet 20. august 2015 Nei. Godt levert er bedre synes jeg
soleia Skrevet 20. august 2015 #4 Skrevet 20. august 2015 Ja. Vert ein del repetisjon når det gjeld kjøt/fisk, men med variasjon i tilbehøret. Må tilpasse litt for at ungane skal ete, feks servere ein del ting ved sida av, eller gjer litt om på oppskriftene. Har barnekassen annankvar veke, og synes det er greit å sleppe middagsplanlegginga, og få litt nye impulsar.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #5 Skrevet 25. august 2015 Andre? Anonymous poster hash: 59167...69d
<3Barn&Engler<3 Skrevet 25. august 2015 #6 Skrevet 25. august 2015 Nei.. Fikk ikke bestillingen min, ringte de, de lovet den skulle komme fortløpende, en uke gikk, enda ingen kasse fra de, men fikk regning i posten på den bestillingen :/
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #7 Skrevet 25. august 2015 Jeg har fått min første kasse. Ekspressbussen. Laget potet og purreløkssuppe i dag. Den var Faktisk. Nam!!!! Lover godt. Men bare prøvd en middag... Synes kanskje det var litt små porsjoner hver. Anonymous poster hash: 59167...69d
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #8 Skrevet 25. august 2015 Ekspesskassen * Anonymous poster hash: 59167...69d
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #9 Skrevet 25. august 2015 Nei, er ikke fornøyd. Anonymous poster hash: a3e97...dca
Fullrulle86 Skrevet 25. august 2015 #10 Skrevet 25. august 2015 Hadde barnekassen. Syns ikke minipizza, blomkålsuppe og laks var verdt 850 kr.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #11 Skrevet 25. august 2015 Vi testet barnekassen sist uke. Fant ut at konseptet ikke fungerte for oss, jenta vår på 2 likte ikke maten, og de tre rettene vi har prøvd så langt falt ikke helt i smak hos oss heller. Stort pluss for at man blir inspirert (eller nødt...) til å teste nye oppskrifter hver uke, men synes ikke prisen er verdt det. Anonymous poster hash: dea69...445
Gjest Darwinia:-) Skrevet 25. august 2015 #12 Skrevet 25. august 2015 Var IKKE fornøyd. Alt for lite grønnsaker og dårlige råvarer. Med en snittpris på 250kr måltidet forventer jeg at fiskebollene inneholder mer fisk enn First Price produkter.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #13 Skrevet 25. august 2015 Ikke fornøyd. Har prøvd barnekassen og småbarnskassen. Småbarnskassen var svindyr i forhold til mengden mat og hvilke råvarer som ble brukt. Småbarnskassen var mye av det samme. Mye coscos og hermetisk tomat. Ellers var råvarene ok, men ofte lite mat. Anonymous poster hash: b6d87...ef0
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #14 Skrevet 25. august 2015 Jeg synes det er rart det er så mange som er misfornøyd, vi har hatt adams i ett år ca nå, to leveringer i mnd. Vi har barnekassen for fire personer 3 dager (vi er to voksne og to små barn). Vi er kjempefornøyd, og den blomkålsuppa forrige uke er første gangen noe rett og slett ikke var godt. Stort sett er middagen skikkelig god og sunn, råvarene f.eks. kyllingfileene er bedre enn man får tak i i butikken. Man trenger ikke lage BARE mat fra matkassene, vi kombinerer slik at vi har "vanlig" mat og adams om hverandre. For oss er porsjonene rikelige og vi har alltid rester til en middag til. Så jeg sier tommel opp! I tillegg blir jeg glad for at noen har tenkt ut hva jeg skal ha til middag OG levert på døra det jeg trenger for å lage det, så slipper jeg unna en del middagsplanlegging og mathandling. Vi testet en mnd uten adams, og fant ut at vi da brukte mer penger på middag enn når vi har kasse. Anonymous poster hash: dd605...e05
Ayn Skrevet 25. august 2015 #15 Skrevet 25. august 2015 Har ikke hatt den, men Godt levert. Synes at maten var veldig god, MEN, det kostet mer enn det smakte. * tok ihvertfall dobbel så lang tid å lage som angitt (prøvde både barnemeny og ekspressmeny) * genererte en oppvask av uante dimensjoner *veldig travelt å lage, mye som skulle gjøre nærmest samtidig Jeg synes også det er veldig stressende å lese oppskrifter før jeg lager middag midt i uka.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #16 Skrevet 25. august 2015 Både ja og nei, er fornøyd med maten, men syns hovedingredienser av fisk og kjøtt er lite av. Mettes ikke familien vår, enda spiser vi helt normale porsjoner. 2 voksne og 2 unger på 7 og 5 år. Etter å prøve det i 4 uker med forskjellige kasser, så droppet vi pga det var rett og slett lite mat. Anonymous poster hash: a31f0...7e0
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #17 Skrevet 25. august 2015 Vi er fornøyd. Har hatt både barnepakke og ekspresspakke. 3 måltider pr levering. Maten har smakt godt og det er som regel mye mat. Råvarene er gode. Dessuten er oppskriftene enkle å følge, og man lærer mye av det. F.eks så laget min tenåring laks med dillsaus for noen uker siden, og det var nydelig pluss at hun lærte å lage dillsaus. :-) Anonymous poster hash: a1d38...0a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå