Anonym bruker Skrevet 20. august 2015 #1 Skrevet 20. august 2015 To håndvekter hjemme, tilsammen 12 kg på dem ca..kan man få litt muskler av det? Om man bruker de litt hver dag? Altså, jeg trener omtrent aldri styrke på treningssenter eller hjemme. Alltid kø der, så ender opp med kondistrening. Grevinneheng, så noe må gjøres. Fortell meg gjerne hvordan dere trener ;-) nå har jeg løpt i en time og løfter litt vekter :-) Anonymous poster hash: d701b...160
TPK Skrevet 20. august 2015 #2 Skrevet 20. august 2015 Du må nesten google et treningsprogram for armer/overkropp/underkropp eller hva du ønsker å trene. Litt av alt er jo det beste. Å bare løfte vektene opp og ned med armene trener jo bare biceps, altså foran på overarmen. Hjelper ikke mot grevinneheng. Da må du søke på triceps.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2015 #3 Skrevet 20. august 2015 Veldig mye man kan gjøre med 12 kg tilsammen i vekter! Google i vei og finn et program for det. OG forøvrig behøver du ikke å bruke vekter for å trene styrke heller - mange øvelser hvor egen kroppsvekt er en fin "ballast"! Anonymous poster hash: 3a074...93b
Anonym bruker Skrevet 20. august 2015 #4 Skrevet 20. august 2015 Jeg har brukt to og fire kilos vekter og fått muskler på armene, trente til youtube videoer. Anonymous poster hash: cae5c...72a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå