Anonym bruker Skrevet 20. august 2015 #1 Skrevet 20. august 2015 Har 3 barn med 2 menn. Har vert sammen med min samboer nå i snart 7 år. Har aldri vert singel.. han er veldig sjalu og jeg får ikke gjøre hva jeg vil med tanke på en fest eller sånt. Føler jeg er klar for å leve livet litt..reise på tur med venniner og ta meg en fest når jeg vil og flørte.. men hvordan er singel livet egentlig?? Anonymous poster hash: dd7e6...422
Gemini77 Skrevet 20. august 2015 #2 Skrevet 20. august 2015 (endret) Ja det er jo også en grunn til å splitte familien.. 😏 Da det ble slutt mellom meg og pappan til mine barn etter 12 år så raste jeg fra meg litt. Men det var vel med for å ikke ha tid til å sitte og sørge. Mine venner hadde alle familie og de ønsker å bruke helgene sine på de. Jeg hadde derfor ikke noen å dra ut med veldig ofte. Sitte hjemme en helg alene var stusselig. Men følelsen jeg sitter med nå 3,5 år etter hvor jeg har så vondt av barna mine som må vokse opp i 2 hjem, ikke se barna mine hver dag, ikke gi dem det trygge hjemmet med både mamma og pappa, DEN er vond. Ikke verdt noen av øyeblikkene med festing og frihet. Det er min erfaring. Nå gikk ikke jeg fra min samboer for å få frihet, men pga utroskap fra hans side. Endret 20. august 2015 av Gemini77
Anonym bruker Skrevet 20. august 2015 #3 Skrevet 20. august 2015 Har 3 barn med 2 menn. Har vert sammen med min samboer nå i snart 7 år. Har aldri vert singel.. han er veldig sjalu og jeg får ikke gjøre hva jeg vil med tanke på en fest eller sånt. Føler jeg er klar for å leve livet litt..reise på tur med venniner og ta meg en fest når jeg vil og flørte.. men hvordan er singel livet egentlig?? Anonymous poster hash: dd7e6...422 For en kravstor dum kjerring, unnskyld meg. Du har en mann som har godtatt din(e) særkullsbarn og har bodd med deg i 7 år. At du ikke kan gjøre hva du vil på en fest? Man kan da ikke ture frem som man vil når man har forpliktelser hjemme? Du ønsker altså å få dårligere økonomi, se barna dine mindre, utsette det eldste/de eldste barna for enda et brudd, fordi du vil flørte og feste? Voks opp er du snill... Du sier du er 30 år, men skriver som en 14-åring. I tillegg til alle skrivefeilene. Tror egentlig at det er trolleinnlegg, og håper virkelig at det er det. Ingen kaster vekk familien sin for dritafylla med venninner og tilfeldig sex. Anonymous poster hash: bf80c...625
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå