Anonym bruker Skrevet 20. august 2015 #1 Skrevet 20. august 2015 Sliter med middagene om dagen.. Ingen inspirasjon.. Ikke spekemat og spekepølser. Noen som har tips til gode middager? Tåler ikke frukt og nøtter. Anonymous poster hash: 3392a...d3a
Anonym bruker Skrevet 20. august 2015 #2 Skrevet 20. august 2015 I dag skal vi ha nettopp spekeskinke med poteter i hvit saus og gressløk!! NAM!!! Ellers så går det an å lage søtpotetmos med hjemmelagde fiskepinner og kokt brokkoli. Eller lage en kyllingkarri. Eller en suppe, grønnsak, kjøttsuppe, kyllingsuppe Eller fiskesuppe. Eller rømmegrøt, risengrynsgrøt eller fløyelsgrøt. Eller så kan du lage lapskaus å servere med flatbrød. Anonymous poster hash: 57c54...c97
Anonym bruker Skrevet 20. august 2015 #3 Skrevet 20. august 2015 Men det er vel ikke mye næring i grøt? Liker grøt, men blir fort sukker og smørøye på toppen. Noe jeg smakte nylig som jeg likte godt var polentagrøt. Veldig godt, men mer lunsj synes jeg. Mannen elsker å prøve nye ting, jeg er mer skeptisk og må fristes Får ikke tak i kylling dessverre, men alt annet kjøtt da..svin, okse og fisk. Link til god kjøttsuppe? Jeg kunne tenkt meg å lage en "brun lapskaus", men vet ikke helt hvordan jeg gjør det. Er det høyrygg som er best kjøtt til det? Eller pølse.. Anonymous poster hash: 3392a...d3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå