Gå til innhold

Hva er ditt tips nr det kommer til:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å være en omgjengelig og blid person? Hva hvis partneren din ikke er likeså, men stadig sur og grinete?

Noen som har tips? Jeg tenner litt for fort på pluggene kjenner jeg...

Anonymous poster hash: eecbf...07a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er heldigvis sjelden sur eller grinete. Men hvis jeg er det, da er det alltid en grunn til det, og grunnen er gjerne noe helt annet enn det jeg later som for meg selv at jeg er sur for ;)

Du må finne ut hva det er du egentlig ikke er fornøyd med i tilværelsen din, og så må du endre det du kan endre, eller du må endre din holdning til det du ikke kan endre.

Og hvis jeg likevel kjenner jeg er sur, da bruker jeg alltid å minne meg selv på det ikke er partnerens feil at jeg er sur, så han fortjener ikke noen sure miner fra meg. Greier jeg da å være blid og hyggelig mot ham så kommer som regel mitt humør seg også fordi jeg får positivitet tilbake. Og kjenner jeg at jeg en dag ikke greier å skjule at jeg ikke har det bra med meg selv, da sier jeg fra "du, jeg har en drittdag i dag, om jeg virker sur så er jeg ikke sur på deg, det er bare sånn og sånn som er feil". Som regel så får jeg da en klem eller vi kan prate om det... og da blir som regel ting bedre der og da. Akkurat som om ting forsvinner og humøret bedrer seg bare ved at jeg selv aksepterer at jeg var sur/hadde en dårlig dag.

Så finn ut hva det er som egentlig plager deg, hvorfor er du stadig sur og grinete? Hva er det du ikke er fornøyd med med livet ditt? Og hvorfor har du så lite tålmodighet og tenner urimelig fort?

Anonymous poster hash: bed9d...564

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...