Anonym bruker Skrevet 20. august 2015 #1 Skrevet 20. august 2015 Vi har snart en 4-åring i hus og hun gleder seg så klart til å feire bursdagen sin. De fleste på avdelingen har lånt bhg. og invitert hele avdelingen og ikke andre. Det er så klart en mulighet her også, men det er også noen barn som ikke går i barnehagen som hun vil ha i bursdagen sin. Vi kjenner heller ikke alle barna i barnehagen og hun leker ikke med alle. Hun har noen venner hun leker mye med. Hva ville dere gjort? Hatt nesten 20 unger i en bursdag i bhg. eller invitert de hun leker med og kjenner godt og hatt det hjemme? Leverer såklart ikke innbydelser i barnehagen, men på privaten. Det gjøres uansett om vi velger alle eller noen. Anonymous poster hash: 0b217...bb0
Anonym bruker Skrevet 20. august 2015 #2 Skrevet 20. august 2015 Hele avdelingen. Anonymous poster hash: b7ad8...1f1
Anonym bruker Skrevet 20. august 2015 #3 Skrevet 20. august 2015 Vi inviterte årskullet da min datter ble 4 år, ettersom hun trives best i mindre grupper. Det ble 8 av 18 (inkludert bursdagsbarnet). Synes det var akkurat passe. Anonymous poster hash: 8e0f3...abf
Anonym bruker Skrevet 20. august 2015 #4 Skrevet 20. august 2015 Hele avdelingen, barn snakker jo og skjønner fort de ikke ble invitert. Hadde heller hatt 1 stor bursdag og inkludert alle, eller venta med barnehage bursdag for de markerer jo i barnehagen. Alle eller ingen fra barnehagen er regelen her, eller kun jenter eller gutter. Anonymous poster hash: 2bb9a...965
Anonym bruker Skrevet 20. august 2015 #5 Skrevet 20. august 2015 Jeg ville hatt bursdagen hjemme og invitert alle jentene på avdelingen pluss noen utenfra. Ville aldri invitert bare noen "spesielt utvalgtde" fra barnegruppa. Om ingen andre deler i gutte og jentebursdag ville jeg gjort som alle andre og invitert hele avdelingen og heller invitert de hun vil ha utenfra til familieselskapet. Vi har gjort det med suksess et par ganger, besteforeldrene syntes også det var stas med noen nabobarn og litt barneselskap-preg på familieburstagen Anonymous poster hash: b9215...2b8
&KJ& Skrevet 20. august 2015 #6 Skrevet 20. august 2015 Hos oss var den enten hele avdelingen, alle av et kjønn eller alle av samme kjønn på årskullet hvis man ikke ønsket så mange. For en fireåring kan det bli for mange med 20 stk og de leker kanskje ikke med de eldste.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2015 #7 Skrevet 20. august 2015 Jeg ville invitert kullet + de hun ville ha med utenfra. Evt. alle jentene og de hun vil ha med utenfra. Anonymous poster hash: 182c3...473
Anonym bruker Skrevet 20. august 2015 #8 Skrevet 20. august 2015 De på samme årskull av samme kjønn fra barnehagen. Anonymous poster hash: fe04e...985
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå