Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #1 Skrevet 19. august 2015 Har aldri hatt lus i hus (Bank i bordet) men nå har barna fått lapper i meldemappene sine at det er lus på skolen og klassen. Har siden skolestart gredd grundig gjennom håret til begge med lusekam hver kveld etter dusjing. Er det sikkert at vi oppdager lus tidlig dersom vi fortsetter slik ? Hodelus høres så utrolig ekkelt ut at jeg grøsser. Anonymous poster hash: 6a65d...06f
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #2 Skrevet 19. august 2015 Sukk...skolen har knapt startet og allerede får dere lusevarsel. Dritkjipt! Håper alle sjekker ungene sine minst en gang i uka. Anonymous poster hash: be2e7...5ae
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #3 Skrevet 19. august 2015 Sukk...skolen har knapt startet og allerede får dere lusevarsel. Dritkjipt! Håper alle sjekker ungene sine minst en gang i uka. Anonymous poster hash: be2e7...5ae Ja, hvis ikke hjelper det jo ikke noe. Urk. Hi Anonymous poster hash: 6a65d...06f
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #4 Skrevet 19. august 2015 Finnes d ikke en spray å forebygge med ? Anonymous poster hash: 61677...148
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #5 Skrevet 19. august 2015 Jo det finnes en spray å forebygge med. Jeg vil tro du er godt dekket med lusekam hver kveld, men det kan jo skje at det dukker opp likevel. Det har vært lus nesten konstant i barnehagen til vesla det siste året, og plutselig var set visst vår tur til å få det også. Det medfører litt ekstra jobb, men var langt fra så ekkelt som jeg forestilte meg Anonymous poster hash: b5c87...053
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #6 Skrevet 19. august 2015 Alle burde bruke lusekammen før skolestart. Holder å kamme en gang i uka. Anonymous poster hash: 80d57...72d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå