Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #1 Skrevet 19. august 2015 Hadde en interessant samtale med en ny venninne her om dagen, hun tror fullt og helt på reinkarnasjon og mener at da hun møtte sønnen min første gang, "visste hun" at hun kjente ham og "mannen min og jeg falt også på plass" Jeg synes tanken er spennende, særlig fordi da jeg traff mannen min første gang "visste jeg" at han var mannen i mitt liv. (Vi kjente hverandre ikke, møttes i utlandet og begge trodde den andre fra landet vi møttes i. Husker også en lærer på ungdomsskolen som hadde en interessant historie om dette. Den fornuftige delen av meg kaller det sprøyt, men allikevel er det jo en spennende tanke. Noen her som tror på det, eventuelt "vet" noe om det? Anonymous poster hash: 41552...210
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #2 Skrevet 19. august 2015 Jeg tror på det. Og har fått gjort regresjon en gang. Og det tidligere livet, ga så mange svar på det livet her. Synes uansett det er en fin tanke, at da jeg dør, så får jeg et nytt liv. Tror og på karma, så prøver så godt jeg kan og være snill og god i dette livet. Anonymous poster hash: 100b8...7cb
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #3 Skrevet 19. august 2015 Spennende!!! Hvor fikk du prøve regresjon? Anonymous poster hash: d5f02...c2c
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #4 Skrevet 19. august 2015 Tror på det ja. Men er ikke så opptatt av regresjon å "hokuspokus" Anonymous poster hash: 8332c...ee9
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #5 Skrevet 19. august 2015 Jeg tror på det. Husker jeg fikk regresjon en gang, og det som var så sykt var at jeg så at jeg ble skutt i brystet. Slik døde jeg. Jeg har et rødt "brennende" fødselsmerke akkurat på samme sted. Arr fra tidligere liv 😂 Anonymous poster hash: 13b72...2ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå