Gå til innhold

Simo duo eller brio happy duo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken av disse er best? Jeg har hatt Brio happy før, og var fornøyd med den. Simo har jeg ingen erfaring med bortsett fra at jeg har hatt en bagvogn fra 80-tallet, men regner med at det har endret seg endel siden da. Jeg har også hatt Emmaljunga Mondial og hatet den. Den var så stiv og det gjorde den tung og vond å trille. I tillegg synes jeh sportsdelen var kjip. Jeg vil ha vogn med fire faste hjul, god fjæring og stor bag😀

Anonymous poster hash: ec6a9...77c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken av disse er best? Jeg har hatt Brio happy før, og var fornøyd med den. Simo har jeg ingen erfaring med bortsett fra at jeg har hatt en bagvogn fra 80-tallet, men regner med at det har endret seg endel siden da. Jeg har også hatt Emmaljunga Mondial og hatet den. Den var så stiv og det gjorde den tung og vond å trille. I tillegg synes jeh sportsdelen var kjip. Jeg vil ha vogn med fire faste hjul, god fjæring og stor bag😀

Ingen?

Skrevet

Jeg hadde brio happy duo med nr 1. Veldig fornøyd med den. Lett vogn og god plass ☺

Skrevet

Simo har god fjæring, men er mye tyngre enn Brio Happy — ellers svært like. Stokke trailz har fire hjul og diger bag også.

Anonymous poster hash: b423e...a5c

Skrevet

Foretrekker Simo

Anonymous poster hash: 41eda...c05

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med brio happy

Skrevet

Har Simo Duo og er veldig fornøyd med den☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...