Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #1 Skrevet 19. august 2015 Jenta mi begynte i bhg i januar. Hun er 1,5 år. Endelig er hun blitt godt kjent og trygg med alle ansatte på avdelingen. Nå etter ferien er absolutt alle de voksne på avdelingen byttet ut. Hun kjenner ingen av de. Fikk vondt av henne da den tidligere kontakten hennes sa at hun hadde merket det på henne at alt var nytt igjen. Er dette lov? bør jo ha tilvenning på ny nesten da.. Anonymous poster hash: af037...bfa
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #2 Skrevet 19. august 2015 Det er noe dritt. Lykke til Anonymous poster hash: 6ee48...9bc
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #3 Skrevet 19. august 2015 Dette gjorde de hos oss i fjor og, men de lot 1 fra hver avdeling bli igjen. Frustrerende nok Anonymous poster hash: 7240f...4fc
<3 mine søte små<3 Skrevet 19. august 2015 #4 Skrevet 19. august 2015 Det er lov ja. Side de ansatte er ansatt i barnehagen og ikke til en bestemt avdeling kan personalet rotere på avdelingene.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #5 Skrevet 19. august 2015 Her får barna nye voksne hver høst når de bytter gruppe. helt normalt her... Anonymous poster hash: 0d2e5...73c
ulenissen Skrevet 19. august 2015 #6 Skrevet 19. august 2015 Det eg veldig ugunstig, men absolutt lov. De ansatte er arbeidstakere som alle andre. Noen har gjerne sluttet eller skal i permisjon, andre er kanskje flyttet på for tilrettelegging (mange tunge løft feks, som fører til muskel og skjelettplager hos en del etterhvert)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #7 Skrevet 19. august 2015 Selvfølgelig er det lov. Hvordan tenker du at arbeidsgiver skulle forhindre det om alle de ansatte på en avdeling vil slutte? Anonymous poster hash: 4c53f...496
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #8 Skrevet 19. august 2015 Det er lov. Men det logiske hadde jo vært å forberedt barna på det. Slik som de gjør når barna går fra liten til stor avdeling. Anonymous poster hash: 947ce...898
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #9 Skrevet 19. august 2015 vil bare fortelle om vår barnehage ang nye ansatte... Har to barn som har gått i samme bhg, eldste begynte i 2009 (går på skole nå) og yngste begynte i 2012, siden 2009 har 18 (!!) faste ansatte kommet og gått. Det er bare de vi husker. sikkert noen som vi ikke husker navnet på og. Kan tro det har vært dritt, måtte ringe bort om morgenen for å høre hvem som var på jobb for å i det hele tatt få ungene med meg bort. men de "ble vant" til det og. Nå er "heldigvis" denne bhg nedlagt, og yngste har begynt i en ny bhg. Fælt å se den usikkerheten.. men unger er veldig tilpasningsdyktige, og det tar nok ikke lang tid før barnet ditt er trygg på de ansatte igjen. Anonymous poster hash: 94302...fee
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #10 Skrevet 19. august 2015 Slik er det i vår bhg også. Jeg skjønner ikke hvordan det kan begrunnes pedagogisk! Anonymous poster hash: a7cce...0be
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #11 Skrevet 19. august 2015 Slik er det i vår bhg også. Jeg skjønner ikke hvordan det kan begrunnes pedagogisk! Anonymous poster hash: a7cce...0be Permisjoner, barn med spes. behov som må ha med voksen over på ny avd, sykemeldinger, de ansatte sin kompetanse++ Kanskje er det ei bedre ansattegruppe som jobber sammen nå enn tidligere. Noen ganger er det flere grunner som pga taushetsplikt ikke kan ut til foreldrene. Anonymous poster hash: ad70c...4ff
Honningmelon Skrevet 19. august 2015 #12 Skrevet 19. august 2015 Det er lov, men ikke særlig heldig. I vår bhg bytter de også ansatte, men aldri alle på en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå