Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #1 Skrevet 19. august 2015 Jeg har slitt så veldig med magetrøbbel den siste uken noe som gjør at jeg sover minimalt og er sur grinete og hormonell!!! Makan til vinnende kombinasjon skal man lete lenge etter. Det er nesten så jeg gir mannen skilsmisse bare for at jeg bet jeg er urimelig!! Prøver å gjøre noe med det også, men det er tydeligvis lettere sagt enn gjort!! Uansett da, så ordner han både inne og ute, mens dragen på sofaen krever at han skal rekke mer og bruke tiden bedre! Han burde hvertfall ta ungene slik at jeg hadde fått sove og mer til! Kjenner veldig på at jeg er takknemlig som har en mann som holder ut med meg på mitt verste og når formen blir bedre skal dulle litt med han!! Hvis han ikke har skilt seg da Anonymous poster hash: a6a42...e23
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #2 Skrevet 19. august 2015 Hvis du vet du er så jævelig så ta deg for faen sammen kvinne. Du høres utrolig umoden ut. JA! Stakkars mannen din. Anonymous poster hash: b5643...570
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #3 Skrevet 19. august 2015 Pass i hvert fall på at du sier underveis at du vet at du oppfører deg ufyselig - selv om det på ingen måte forsvarer måten du behandler ham. Selv om du er syk så trenger du ikke la det gå ut over andre! Det er ikke slik at "du bare er slik", dette er noe du kan velge å jobbe med. Du kommer mye lenger om du smiler og takker. God bedring. Anonymous poster hash: 9c356...1bd
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #4 Skrevet 19. august 2015 Da er du heldig som har så snill mann. Skulle ønske jeg hadde det nå, for jeg sliter maks med magen om dagen. Store smerter, sliter med fordøyelsen, og får ikke i meg mye mat. Gått sånn i 3 uker, og helt alene med barna, så her må det være godt humør, og ta meg av hjem og barn. Anonymous poster hash: 5f6de...8a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå