Gå til innhold

Er det noen lege her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Burde nok ta det med fastlegen men hater GU.....

 

Anonymous poster hash: ba45c...232

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hæ?

Endret av SuperFries
Skrevet

Lurer på om det er en lege her som kan svare meg på noe... Burde sikkert ta det med fastlegen men da må jeg mest sannsynlig ha en GU og det hater jeg...

 

Bedre?

 

Anonymous poster hash: ba45c...232

Skrevet

Hva lurer du på da?

 

Anonymous poster hash: 859f4...3ea

Skrevet

Skal du erstatte fastlege, prøver og undersøkelsar med kvalifisert gjetting av ein kvensomhelst?

Skrevet

Jeg lurer på om det er normalt med blodblandet utflod et par dager med ca to ukers mellomrom da man har fjernet livmor? Har livmortappen igjen og har hatt litt blødning med ca 5-6 ukers mellomrom siden operasjonen.

 

Anonymous poster hash: ba45c...232

Skrevet

Dette må du ha GU for å finne utav. Uansett, at du har tenkt å erstatte undersøkelse og samtale med en du faktisk vet er lege, med svar du får fra et anonymforum (!) hvor folk kan utgi seg for å være hva de vil, er som å rope "unnvikelsesadferd!". 

 

 



Anonymous poster hash: 453a3...b78
Skrevet

JA det er normalt. Jeg holdt på slik i mange mndr etter fjerning av livmor. Til slutt måtte jeg brenne slimhinnene i vinter :)

Skrevet

Jeg er ikke lege, men har selv fjernet livmoren for noen år siden. Jeg hadde også småblødninger i flere uker etterpå. Da jeg var til kontroll hos gynekolog etter 6 uker ble jeg behandlet med ett eller stoff som gjorde at blødningene stoppet og jeg har ikke hatt noen plager i ettertid.  Ville nok bedt om en kontroll hos fastlege. 



Anonymous poster hash: f1291...ba9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...