Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #1 Skrevet 19. august 2015 Hvordan klarer dere å beskytte dere selv? Jeg er så sliten. :-( Anonymous poster hash: ccf41...f79
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #2 Skrevet 19. august 2015 Jobber som forsker. Isolerer meg mye (bortsett fra nærmeste familie) på fritiden. Har et par gode venner jeg møter 1-2 ganger i året. Anonymous poster hash: 22840...f3d
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #3 Skrevet 19. august 2015 Klarer du å jobbe i 100% stilling? HI Anonymous poster hash: ccf41...f79
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #4 Skrevet 19. august 2015 Klarer du å jobbe i 100% stilling? HI Anonymous poster hash: ccf41...f79 Ja. Det er ikke noe problem når jeg tilpasser resten av livet. Slet meg ut i jobben jeg hadde før, så tok grep og byttet før det ble for ille. Som forsker kan jeg lukke døren og pusle med pipettene mine. Gjør også endel tilsynsarbeid jeg kan gjøre hjemmefra. Anonymous poster hash: 22840...f3d
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #5 Skrevet 19. august 2015 Jeg jobber ikke. Det er vel den måten jeg beskytter meg på. Anonymous poster hash: 0702b...c38
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #6 Skrevet 19. august 2015 "Høysensitiv" er en stigmatiserende hype-merkelapp og selvoppfyllende profeti, som brukes til å beskrive normale mennesker innenfor et normalt kontinuum. I stedet for å si at du er høysensitiv, hva med å jobbe med det som plager deg i stedet? Gå til en flink psykolog for eksempel, og praktisere meditasjon Anonymous poster hash: 0762e...8bd
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #7 Skrevet 19. august 2015 "Høysensitiv" er en stigmatiserende hype-merkelapp og selvoppfyllende profeti, som brukes til å beskrive normale mennesker innenfor et normalt kontinuum. I stedet for å si at du er høysensitiv, hva med å jobbe med det som plager deg i stedet? Gå til en flink psykolog for eksempel, og praktisere meditasjon Anonymous poster hash: 0762e...8bd Man kan vel si man er sensitiv. Det er en enkel måte å beskrive noe på. Kan likevel gjøre alle de tingene du nevner. Å bbenytte begrepet for å sykeliggjøre seg selv er noe annet... Anonymous poster hash: 3a4f0...005
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå