Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #1 Skrevet 19. august 2015 Barna mine byttet skole i høst, og har begynt å ta buss til skolen. Den første dagen la niåringen igjen jakken sin, i dag var det sekken. nå kjører mannen rundt for å finne bussen med sekken. Tror like godt vi kan utstyre busselskapet med en kasse merker med guttens navn, og ta en oppsamlingsrunde i uken. Kanskje sende med en kasse vin til dem som bestikkelser i samme slengen. Jeg blir helt gal av den gutten. Flaks at alle kroppsdeler sitter fast. Anonymous poster hash: 62d33...8c4
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #2 Skrevet 19. august 2015 Barna mine byttet skole i høst, og har begynt å ta buss til skolen. Den første dagen la niåringen igjen jakken sin, i dag var det sekken. nå kjører mannen rundt for å finne bussen med sekken. Tror like godt vi kan utstyre busselskapet med en kasse merker med guttens navn, og ta en oppsamlingsrunde i uken. Kanskje sende med en kasse vin til dem som bestikkelser i samme slengen. Jeg blir helt gal av den gutten. Flaks at alle kroppsdeler sitter fast. Anonymous poster hash: 62d33...8c4 Sønnen min ville ha glemt sitt eget hode om det ikke satt på skuldrene, ja! "Han er et lite eventyr", sa mormora. Hun hadde kjørt for å levere den avglemte sykkelhjelmen til ham da skolen skulle på sykkeltur. Han takket, tok hjelmen på og syklet fra sekken sin... Anonymous poster hash: f8669...166
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #3 Skrevet 19. august 2015 Datteren min har alltid vært veldig glemsk. Så her så har vi måtte følge opp ekstra godt. På hele barneskolen hadde vi et godt samarbeid med læreren. På skolen var de ansvarlige for at hun fikk med alt hun trengte hjem, og hjemme var jeg ansvarlig for at hun fikk med seg alt hun trengte på skolen. Nå er hun 14 år, og jeg må fortsatt minne henne på mye, men det har blitt litt bedre. Hun har ADD og, det hjelper jo ikke. Anonymous poster hash: f51c8...688
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #4 Skrevet 19. august 2015 Hehehe.. Min 9 åring hadde også glemt igjen hodet sitt om det ikke hadde vært skrudd fast! F.eks i 3.kl, da hadde de svømming. På disse 14 ukene glemte han igjen 1 badeshorts, 3 håndkler og 3 dusjsåper. EN ting av gangen.. Han hadde 4 ting i bagen han skulle huske (badeshorts, håndkle, dusjsåpe og svømmebriller), og annenhver uke manglet det noe. Holdt på å bli sprø! For ikke å snakke om treningsklær og drikkeflasker! Gensere han slenger fra seg ved fotballmålet på sfo, må rett som det er ned på skolen og lete etter klær! Anonymous poster hash: d4244...9ce
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #5 Skrevet 19. august 2015 Det er faktisk deilig å høre at det er flere rotekopper der ute. Han har en ett år eldre bror som alltid har hatt alt på stell. Ikke alltid så greit å bli sammenlignet med ham. HI Anonymous poster hash: 62d33...8c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå