Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #1 Skrevet 19. august 2015 Herre Jesus innerst i gymbagen. Treåringen har utviklet en fantastisk sutreevne i løpet av sommeren. Hadde sin første dag i bhg i går, og det var så ille at jeg ble ringt etter fordi de mente han hadde dårlig allmentilstand. Hadde sutret og klaget hele formiddagen. Ingen feber. Holdt ham hjemme i dag. Formen er fin, men hjelpe meg for en imponerende bruk av sutrestemme. Jeg responderer ikke, og minner ham på at jeg ikke forstår hva han sier når han snakker slik. Gir masse oppmerksomhet når han oppfører seg vanlig. Han fikk en lillesøster i vår, så det er muligens en faktor. Ikke meningen å sutre videre til dere, altså. Trengte bare en utblåsning og en ørliten timeout for å lade batteriene Flere med smågale sutrebarnmødre her? Anonymous poster hash: 14dac...91f
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #2 Skrevet 19. august 2015 Ja, men min sutrer er fem.. Og blir bare mer og mer sutrete. Så utrolig irriterende! Anonymous poster hash: 90c95...64b
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #3 Skrevet 19. august 2015 Ja, men min sutrer er fem.. Og blir bare mer og mer sutrete. Så utrolig irriterende! Anonymous poster hash: 90c95...64b Oppløftende. Tror jeg må kjøpe hørselsvern og lykkepiller hvis dette fortsetter særlig lenge. Anonymous poster hash: 14dac...91f
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #4 Skrevet 19. august 2015 Haha, beklager det har dessverre ingen råd til deg siden min metode(jeg forstår ikke hva du sier, bruk ordene dine) ikke når frem.. Jeg smører meg med tålmodighet og tenker at dette også bare er en fase Anonymous poster hash: 90c95...64b
februarprins2013 Skrevet 19. august 2015 #5 Skrevet 19. august 2015 sånn er det faktisk og ha barn er nok bare en fase
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #6 Skrevet 19. august 2015 sånn er det faktisk og ha barn er nok bare en fase Håper fasen ikke varer så mange år. Tenker det må være ganske ille når bhg ringer og ber meg hente den lille sjarmisen😄 Anonymous poster hash: 14dac...91f
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #7 Skrevet 19. august 2015 Mi sutresjur er 4, og synes det har vært sånn i et år. Blir så vanvittig lei. Trur ikke hun sutrer i bhg, mest hjemme, er til å bli smågal av . MEN, det ser ut som det er på bedringens vei, vi har samtaler om at hun må snakke med vanlig stemme, ellers så forstår vi ikke noe av det hun sier. Anonymous poster hash: 55185...415
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå